کد خبر 1347860
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
تحریم پخش زنده لیگ برتر انگلیس در چین

حمایت های تیم های لیگ برتری از اوکراین سبب شد تا چین از پخش بازی‌های این هفته لیگ برتر انگلیس خودداری کند.

به گزارش مشرق و به نقل از راشاتودی، چین به دلیل برنامه‌های لیگ برتر انگلیس برای حمایت گسترده از اوکراین در بحبوحه درگیری‌های جاری، از پخش بازی‌های این هفته مسابقات لیگ برتر انگلیس خودداری خواهد کرد.

لیگ برتر اعلام کرده است که "اقدامات روسیه را کاملاً رد می‌کند" و چندین باشگاه ه ویژه اورتون و منچسترسیتی در روزهای اخیر پرچم اوکراین را قبل از بازی خود برافراشتند. اعتراضات در بازی‌های مختلف دیگری که منچستریونایتد، کریستال پالاس، برایتون و دیگران در آن‌ها شرکت داشتند نیز مشهود بود.

رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی نیز در بیانیه خود در اوایل این هفته که در آن شایعات مبنی بر فروش سهام مالکیت خود در چلسی را تایید کرد از همه قربانیان جنگ در اوکراین حمایت کرد. این اقدامات باعث شده است که چین متحد سیاسی روسیه برنامه‌های پخش بازی‌های آتی لیگ برتر را لغو کند. انتظار می‌رود کاپیتان‌های هر ۲۰ تیم لیگ برتر بازوبندهایی ببندند که نشان‌دهنده حمایت از اوکراین است.

لیگ برتر تا کنون از اظهار نظر در مورد برنامه چین برای امتناع از نمایش مسابقات خودداری کرده است، اگرچه ریچارد مسترز، مدیر اجرایی این مسابقات این هفته اظهار کرد که سازمان لیگ برتر انگلیس در حال بازبینی قرارداد پخش با شریکان روسی‌اش با توجه به درگیری اوکراین است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    بهتر چین رو چه به فوتبال اونها فقط پول را میشناسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس