کد خبر 1347265
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
اوج گیری کرونا در فلسطین اشغالی

اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی حاکی از آمار بالای تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اراضی اشغالی است.

به گزارش مشرق، بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پس از انجام ۷۱ هزار ۹۳۹ آزمایش ویروس کرونا، ۷ هزار ۷۱۴ مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت شد که درصد مثبت شدن آزمایش‌ها ۱۰.۲۷ بوده است.

به گزارش وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، ۲۱۱ بیمار تحت تنفس مصنوعی هستند. وضعیت ۲۴۷ بیمار بحرانی توصیف شده و ۱۲۳۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند. تعداد فوتی‌ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا به ۱۰۲۱۸ نفر رسیده است.

همچنین به گزارش این وزارت‌خانه، ۶۱ هزار ۸۱۸ نفر در هفت روز گذشته به این ویروس مبتلا شده‌اند که ۱۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در هفت روز گذشته جان خود را از دست دادند.

اخیرا پایگاه عبری زبان ۰۴۰۴ در گزارشی در این رابطه نوشت: آمارهای ابتلا به کرونا همچنان در اسرائیل رو به صعود است، و در سایه برنامه‌های (ناکارآمد) «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمال مهار شیوع آن در حال حاضر بسیار ناچیز است.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در گزارشی در این رابطه نوشت، شیوع گسترده و لجام گسیخته ویروس کرونا در اسرائیل باعث شد تا بخش‌های جدیدی در مراکز درمانی برای بستری مبتلایان به کرونا افتتاح شود.

در این بین خبرهای رسیده از فلسطین اشغالی حکایت از آن دارند برخی از افراد با وجود دریافت دز چهارم از واکسن فایزر همچنان به این بیماری مبتلا می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس