آمریکا به ارسال تسلیحات به اوکراین ادامه می‌دهد

وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی خود گفت که واشنگتن از طریق ارسال تسلیحات به اوکراین به حمایت از این کشور ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده به حمایت نظامی خود از اوکراین، از جمله با ارسال سلاح به این کشور ادامه خواهد داد.

ببینید:

فیلم/ به صلیب کشیدن روس‌تباران توسط اوکراینی‌ها

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه با «الکسی رزنیکوف»، وزیر دفاع اوکراین گفت‌وگوی تلفنی داشت تا حمایت خود را از اوکراین در بحبوحه عملیات نظامی روسیه اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

هفتمین روز از نبرد روسیه و اوکراین +نقشه و تصاویر

در این تماس تلفنی آستین تاکید کرد که ایالات متحده با متحدان و شرکای خود در حمایت از اوکراین، از جمله از طریق تداوم ارائه کمک‌های امنیتی دفاعی متحد است.

«جان کربی»، سخنگوی پنتاگون نیز در بیانیه‌ای درباره تماس تلفنی وزرای دفاع اوکراین و آمریکا گفت: مقامات دو کشور متعهد شدند که به هماهنگی نزدیک خود در طول جنگ روسیه ادامه دهند.

ببینید:

فیلم/ اقدام معنادار روسیه با اسرای اوکراین

عکس/ حمله‌های توپخانه‌ای در خارکیف

فیلم/ تاثیر تقابل اخیر روسیه و آمریکا بر مذاکرات ایران

فیلم/ خودروهای رزمی هوابرد روسیه در خرسون

ارتش روسیه پنجشنبه گذشته به فرمان «ولادیمیر پوتین»؛ رئیس جمهور این کشور عملیات نظامی خود در سراسر اوکراین را آغاز کرد. این عملیات نظامی با واکنش اتحادیه اروپا و آمریکا و دیگر کشورهای غربی همراه شده و غرب مجموعه‌ای از تحریم‌های بی سابقه اقتصادی را علیه روسیه و بخش تجاری و سرمایه گذاری این کشور اعمال کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    2 1
    بابا اوکراین که ارتش ندارد مقاومت مردمی هم که ندارد پس همین سه روز هم که دوام آورده بخاطر منفجر کردن پل هاست وگرنه الان روسیه از کیف رد شده به رومانی رسیده بودند
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 1
    روسها اوکراین را به فدراسیون تبدیل نمی کردند اگر اوکراینی ها تضمین می دادند از خاک این کشور جنگی آغاز نمی شود ولی مقامات اوکراین قبول نمی کنند طرح صلح با روسیه امضا کنند کار اوکراین تمام است
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 1
    روسیه دنبال یک انتخابات سراسری بدون تغلب در این کشور است روسیه دنبال برپایی دولت مردمی با رای ملت و برپایی فدراسیون سه تیکه شرقی و غربی و مرکزی در این کشور می باشد چون بیش از 50 درصد اوکراین را روس زبان ها تشکیل می دهند احتمالا روسیه اوکراین را تبدیل به یک جمهوری فدرال مثل خودش و امریکا خواهد کرد تا خطر به قدرت رسیدن یک دیکتاتور در اینده در این کشور را از بین ببرد مطمئن هم باشید دونتسک و لوهانسک را هم بصورت دو جمهوری در چارچوب فدراسیون اوکراین حفظ خواهد کرد
  • DE ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی خود گفت که واشنگتن از طریق ارسال تسلیحات به اوکراین به جنایات این کشور ادامه می‌دهد. تا هم روس داغون شود هم یک زمین سوخته بنام اوکراین گیرش بیاد که میلیاردها دلار سالها خرجش کنه و هر دوشون نابود شن . کفتارها و گرازها برای بلعیدن نفت و گاز و معادن روسیه ثانیه شماری میکنند . بیخیال اوکراینی ها .اونها بیان تقسیم شن در اروپا کلی نیروی کار احتیاج دارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس