کد خبر 1329241
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
شرور خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس گرفتار شد

با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی چهارباغ، شرور مسلح و سابقه داری که با قدرت نمایی در منظر عمومی باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کامران چراغی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد رعب وحشت با استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اوباش شناخته شده و سابقه دار شهرچهارباغ، دستگیری وی به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: با این وجود با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، چند مخفیگاه نامبرده در شهرهای کرج، هشتگرد و چهارباغ شناسایی و تحرکات وی چندین شبانه روز تحت رصد ماموران قرار گرفت.

متهم به واسطه انجام شرارت و فروش مواد مخدر دائما در حال تغییر مکان بوده است.

فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: در ادامه ماموران پس از تکمیل تحقیقات، در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که متهم قصد تیراندازی به سمت ماموران را داشت، در یک عملیات منسجم ضمن خلع سلاح کردن وی، نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی چهارباغ منتقل کردند.

او گفت: در بازرسی از خودرو این شرور خطرناک، یک قبضه سلاح کمری، چندین قبضه شمشیر و قمه کشف شد.

 متهم پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مجتبی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    43 12
    اعدام کنید دیگه
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      23 0
      درملا عام، پس از رسیدگی سریع پرونده تا بازدارندگی داشته وترس به دل اشرار و اوباش بندازه
    • رسول IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      7 1
      کسانی که منفی میدهند قطعا خودشان و خانواده شان از اراذل و اوباش کثیف هستند .
  • قریشی بوکانی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    16 1
    شما که فرمودید در حال تیراندازی به ماموران بود، بهتر بود امثال اینها رو به در همون لحظه مورد هدف قرار بدن و از پا درشون بیارن . شماها دل رحمی به خرج میدید و تحویل دادسرا میدید قاضی شعبه هم از ترس جون خودش و خانواده ش کمترین حبس رو براشون تعیین می کنه چهار روز بعد میان بیرون دوباره میشن بلای جون ملت ... به خدا پلیس امریکا یک لحظه رحم نمی کنه به کسیکه احساس کنن میخواد از اسلحه استفاده کنه، همزمان چهار خشاب گلوله رو توی سینه ش خالی می کنن . این دسته از اشرار جای دلسوزی ندارند
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    15 0
    اعدام و تمام
  • مهدی صادقی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    14 0
    چه فایده؟! به شش ماه نرسیده دوباره بیرونه آماده تر و سر حال تر و هماهنگ تر با ...
  • آرش کمانگیر IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    13 0
    به نام خدا . چه فایده ای دارد ؟ نیروی انتظامی اینگونه انگلهای جامعه را با تلاش و پیگیری دستگیر میکند اما قوه قضائیه با صدور احکام ضعیف چند ماه بعد آنها را آزاد میکند و میشود روز از نو و روزی از نو !!
  • حمید کلباسی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    13 0
    مدارا کردن قوه قضائیه و نیروی انتظامی با این کثافتها چه علتی دارد؟ اینها باید مهدورالدم اعلام شوند حتی اگر تعدادشان به چند هزار نفر برسد تا جان و مال و ناموس 85 میلیونی ایرانی محفوظ بماند
  • مهدی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    11 0
    احسنت ...تواین اوضاع بد اقتصادی وفشار واقعا نیروی انتظامی زحمات ومشکلاتش چند برابر شده...دستشون درنکنه...
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    1 6
    به اونی که نوشت قاضی از ترس جونش... قاضی دیگه چیکار کنه ،اینا جریمه شون حبس هست طبق کتاب قانون... قاضی هیچوقت ترسی ازشون نداره،از خانوادم قاضی بودن و بشدت با این افراد مقابله میکرد هیچ ترسی هم توی دلش نبود. کی گفته ک اینارو حبس کم میدن؟!!!
    • شهاب IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      4 2
      من خودم کارمند دادگستری هستم ، این طرف دقیقا راست میگه قاضی شعبات حسابی از این اراذل و اوباش حساب می برند . قاضی شعبه ما می گفت من رو چه به اینکه صابون بذارم زیر پام یا نگران زن و بچه م باشم اینا که یکی دوتا نیستن من برای این حکم سنگین صادر کنم برادر و عموش فردا برای من و خونواده م مشکل درست می کنند ... ضمنا من می شناسم قاضی یکی از شعبات رو که هر گیری داره به دو تا از اینها زنگ میزنه کارش رو راه بندازن از اونور هم وقتی همینها اومدن پای میز محاکمه هواشونو داره . میگه توی این جامعه باید یه تعداد از این اراذل و اوباش چماق دم دستت باشن! سیستم قضا باید بشدت پاکسازی بشه... تو یه چیزی برای خودت میگی ما توی محیط کارمون داریم می بینیم که چه خبره .
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      از کجا بدونیم راست میگید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس