کد خبر 1334990
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان 3 نفر، عاملان قتل مسلحانه جوانی 26 ساله در منطقه "آسپیچ" آن شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در تاریخ نوزدهم دی ماه سال جاری در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله در منطقه "آسپیچ" شهرستان سراوان بررسی موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده میدانی خود عامل اصلی این جنایت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت با اقدامات تخصصی پلیس محل اقامت مظنون به قتل شناسایی و  متهم در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

سردار طاهری بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته به قتل این جوان به دلیل اختلافات قبلی اقرار و اظهار داشت با همکاری ۲ نفر از بستگان خود با شلیک کلت کمری مقتول را به قتل رسانده و متواری شده اند که بلافاصله در اقدامی ضربتی پلیس ۲ متهم دیگر نیز دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری در بازرسی از مخفیگاه آن ها کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست اختلافات خود با دیگران را تنها از طریق قانونی بر طرف و از هر گونه تسویه حساب شخصی و خودسرانه خودداری کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان امنیت عمومی اظهار کرد: حمل و نگهداری سلاح گرم از مصادیق بارز  اخلال در امنیت عمومی است و از خانواده ها و به خصوص بزرگان و سران طوایف انتظار می رود جوانان خود را از عواقب سخت حمل و استفاده از سلاح گرم آگاه کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    1 0
    دستگیر شدن بعدش چی میشه؟ مجازات درست حسابی هم میشن یا نه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس