کد خبر 1346173
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

به گزارش مشرق، خبرنگار بلومبرگ به نقل از میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات احیای برجام طی توییتی نوشته است که انتظار داشت که مذاکرات تاکنون به نتیجه می‌رسید اما تقریباً مطمئن است که تا پایان هفته توافق به دست خواهد آمد. اولیانوف مدعی است مسئله تضمین حل شده و در انتظار برخی تعدیل‌هاست.

روسیه: توافق هسته‌ای تا پایان هفته به دست می‌آید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 7
    کشورش در جنگ با اوکراین است از زمین و آسمان تحریم شده است آنوقت حرف از توافق میزند .
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    3 11
    سخگوی روسی دولت 30 درصدی
  • رضا IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    2 7
    فقط خدا كنه تيم مذاكراتى ما گول روس ها رو نخورده باشند ، بى شرف ها سمت و سوى مذاكرات را طورى هدايت كردند كه ايران قبل از حمله به اكراين از منافع برجام ، و مخصوصاً فروش نفت و گاز به اروپا ، برخوردار نشه . قابل توجه حضرات !
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      4 1
      عجب توهمی! .. حالا نظر در رابطه با غرب و امریکا نداری؟! اونا که کلی نفوذی تویه سیستم و دستگاه ما فرستادن! کلی فساد در کشور سامانده ای میکن! تروریست میکارن کنار کشورمون! قیمت دلار رو بالا وپایین میکن!(الان روبل روسیه شد 104.5 ! در حالی که چند روز پیش در محدود 80 بود! ) و.. بی نهایت چیز دیگه شما ظاهرا علاقه ندارید ببینید!
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 5
    يعني روسيه براي ما تعيين تكليف ميكنه؟ چرا از تيم مذاكره كننده ايران صدايي در نمياد؟ اگر ما رو فروختين و مستعمره روسيه شديم اينهمه شاخ و شونه كشيدن براي چيه؟
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 1
    اگر شما بذارید
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    2 0
    قابل توجه اون احمقهایی که به هر بهانه ای می خوان استقلال کشور رو زیر سوال ببرن، اگه ایران مستعمره جایی بود الان باید موضع گیری صریح در رابطه با اکراین میکرد حالا یا به طرفش یا ضدش، پس بیخود غربگداها حرف از استعمار و اینها نزنن، هشت سال با شرق و غرب جنگیدیم اگر لازم باشه بازم اینکار رو میکنیم...
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    2 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ و سه بچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ لغو تمام تحریم‌ها راستی‌آزمایی گردید، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌صورت در همان روز با اقتدار از برجام خارج شویم و بیش از این اقتصاد کشور را شرطی نکنیم. کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس