کد خبر 1345937
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۱۲/۰۹؛ سامانه بارشی جدید در راه ایران

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز پنجشنبه و کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز در مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش باران،‌ گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است، این شرایط سه‌شنبه در مناطق شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

ببینید:

فیلم/ گرگان سفیدپوش شد

روز چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جوّ پایداری حاکم است و روز پنجشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب،‌ ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی،‌ ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران،‌ گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه گستره سامانه بارشی افزایش می‌یابد و فعالیت آن علاوه بر مناطق ذکرشده در سواحل دریای خزر،‌ مرکز، شرق، شمال شرق و همچنین استان‌های بوشهر و فارس ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه به‌دلیل افزایش شیو فشاری و تغییر توده هوا روی کشور برای اکثر مناطق وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سواحل دریای خزر افزایش محسوس دما ۸ تا ۱۰ درجه‌ای و جمعه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز جمعه کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای گرما در شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی شده است.

آسمان تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش باد و در شب صاف با احتمال غبار محلی پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    6 0
    کل دنیا برف و باران ببارد مشهد نمی بارد از بس که مردمانش خوب هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس