بازیکن ازبک در تست پزشکی تایید شد/ امروز همه چیز مشخص می شود

بازیکن ازبکستانی تست های پزشکی باشگاه پرسپولیس را موفق پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، «شیرزود تمیروف» بازیکن پاختاکور ازبکستان که برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به تهران سفر کرده است تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

او که برای حضور در خط حمله قرار است به پرسپولیس بیاید درگیر حاشیه‌های مربوط به زمان فسخ قرارداد خود با باشگاه پاختاکور ازبکستان شده است.

طبق قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتبال ایران بازیکنان تنها در صورتیکه قرارداد پیشین خود را فسخ کرده باشند می‌توانند برای عقد قرارداد با باشگاه جدید اقدام کنند.

این در حالی است که حاشیه‌هایی در خصوص زمان فسخ قرارداد تمیروف با پاختاکور مطرح شده است که باعث درخواست باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت تأیید از فدراسیون ازبکستان شد.

باشگاه پرسپولیس صبح امروز نیز پیگیر پاسخ این نامه شده است که از قرار معلوم طرف ازبکستانی قرار است تا آخر وقت اداری امروز درباره زمان فسخ قرارداد تیموروف اظهار نظر کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تنفر شدیبد از لنگی های لجن IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    2 4
    تیموروف روز سی بهمن همراه با پاختاکور بازی داشته و بازیکن آزاد محسوب نمیشه ، مگر اونکه مجدد تیم جاعل حکومتی ، منفورین متعفن ایران لنگ لجن حقیر دوباره به سراغ جعل تاریخ فسق قرارداد این بازیکن بره ، فیلم بازی روز سی بهمن موجوده ، این یارو اجازه بازی بگیره دهن هر کسی که اجازه بازی بده ، همراه با تیم حقیر لنگ بشدت صاف میشه
    • دانیال IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      2 0
      بی تربیت یه خرده مودب باش ، قشنگ معلومه چند سال قهرمانی پیاپی پرسپولیس آتیش زده
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      2 0
      آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند! از ما متنفر باش و از این تنفر بمیر!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس