کد خبر 1345362
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
پایان شایعات در مورد مشکل محدودیت بازی ملی برای مهاجم ازبک پرسپولیس+ سند

محدودیت بازی‌های ملی مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکن ازبکستانی با پرسپولیس ایجاد نمی‌کند.

به گزارش مشرق، شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی مدنظر پرسپولیس عصر جمعه برای حضور در تست‌های پزشکی و پیگیری مراحل عقد قرارداد با این باشگاه به کشورمان سفر کرد.

از زمان حضور وی در کشورمان مباحثی در این خصوص مطرح شده که وی به دلیل زمان فسخ قرارداد خود با پاختاکور ازبکستان نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد اما مدیران باشگاه ازبکستانی و پرسپولیس مدعی هستند تمیروف در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) و در واقع دو روز قبل از اتمام زمان نقل و انتقالاتی نیم فصل لیگ برتر، قرارداد خود را با پاختاکور فسخ کرده و به عنوان بازیکن آزاد به تهران آمده است‌ 

از طرفی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه این بازیکن ۲۳ ساله به این دلیل که در طول ۲ سال اخیر فقط یک بازی برای تیم ملی کشورش مقابل سودان جنوبی انجام داده شرایط حضور در لیگ برتر ایران را ندارد.

البته در بند ۳-۱-۲ این نامه که مربوط به شرایط حضور بازیکنان آسیایی و اهل قاره اقیانوسیه در کشورمان است قیده شده «آن دسته از بازیکنان که در دو فصل گذشته مسابقات لیگ کشورهای ژاپن، کره‌جنوبی، قطر، عربستان، امارات، استرالیا، چین، عراق، ازبکستان و نیوزیلند که حداقل در هشت مسابقه از مسابقات رسمی باشگاه سابق در بالاترین لیگ سراسری و جام حذفی آن کشور بازی کرده باشند و باشگاه سابق بازیکن هم در جدول رتبه بندی مسابقات لیگ آن کشور جزو یکی از شش رتبه اول جدول نهایی بالاترین لیگ سراسری  باشد، می‌تواند با باشگاه‌های لیگ برتر کشور قرارداد منعقد کنند»

پایان شایعات درمورد مهاجم ازبک پرسپولیس +سند

تمیروف در طول سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱،  ۴۱ بازی برای پاختاکور انجام داده و تیم وی در هر دو فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگ ازبکستان را به دست آورده است. به همین دلیل با وجود اینکه این بازیکن فقط یک بازی ملی برای تیم‌های بزرگسالان و امید کشورش در دو سال اخیر انجام داده به دلیل این تعداد بازی در سوپرلیگ ازبکستان هیچ مشکلی از این لحاظ برای بازی در ایران ندارد.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس به تازگی برای بررسی وضعیت قطعی زمان فسخ قرارداد تمیروف مکاتبه‌ای با فدراسیون ازبکستان هم انجام داده اند و اکنون منتظر پاسخ استعلام خود از این فدراسیون هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Roojaa IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    10 6
    از همین حالا اسم این بنده خدا رو غلط جا نندازین،تلفظ فارسی اون شیرزاد دمیراُف هست،بیستر اسامی ازبک ها ایرانی هست.در واقع نژادشون ترک هست که قبلاً جزو ایران بزرگ بودن، «دمیر » به معنی آهن هست.در آسیای میانه حرف د به شکل ت تلفظ میشه، و« اي» به صورت کسره، ایضا حرف « آ» اگر یکی مانده به آخر کلمه باشه «اُ» تلفظ میشه مثلاً ایران رو« اِرُن» Eron تلفظ میکنن،حرف «د» به صورت « ت» تلفظ میکنند ، دمیر که در ترکی آهن میشه تمیر تلفظ میکنند ، ایضا تیمور هم به معنی آهن هست.
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    8 25
    قانون برای تضعیف بقیه تیم ها و لزوما برای تقویت پرسپولیس می باشد. توی 8 سال گذشته هیچ وقت پرسپولیس دچار مشکل قانونی نشده است ولی در مقابل بقیه تیم ها به راحتی نابود میشوند. حساب کنید توی چندین مورد شب بازی پرسپولیس از بازیکنا و مربیای تیم حریف محروم میکردن. اینکه چیزی نیست آقای صدری با سینه سپر میاد میگه از اسپانسر استقلال پول گرفتیم. معلومه دیگه کلا وزارت ورزش و وزارت ارتباطات در خدمت این تیم بودن!
    • ممد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      15 5
      زر نزن بابا
    • Hossein IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      5 2
      آخه کیسه هم تیمه که تو طرفدارش هستی
    • فاتح قلبها ***پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      7 3
      کیسه کش دوچرخه سوار
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 5
      دقیقا قانون برای تضعیف تاج و تقویت لنگ تغییر میکنه
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 3
    بازیکن ازاد نیست و قراردادش با لنگ مشکل داره بازی کنه باید سه هیچ شه. امیدوارم دربی بازیش بده
  • یک پرسپولیسی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    بابا عنتر تو هنوز که نمیدونی اسمت تیمت چیه چرا حرف مفت میزنی تاج به درک رفت هرجند که شما سلطنت طلبها هنوز دررویا هستیدتاج عنی شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس