کد خبر 1345554
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
فرانسه حریم هوایی خود را بر روی روسیه بست

وزیر حمل و نقل فرانسه در توئیتی اعلام کرد: فرانسه از سایر کشورهای اروپایی برای بستن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای روسی پیروی می کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، ژان باپتیست جباری، وزیر حمل و نقل فرانسه در توئیتی اعلام کرد، فرانسه از سایر کشورهای اروپایی برای بستن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای روسی پیروی می کند.

جباری گفت: «فرانسه حریم هوایی خود را بر روی همه هواپیماها و خطوط هوایی روسیه از بعدازظهر امروز می‌بندد.»

پیش از این، استونی، لتونی، لیتوانی و اسلوونی نیز، ‌ حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای روس بسته‌ بودند. البته پیشتر هم انگلیس، بلغارستان، چک و لسهتان هم اقدام مشابهی را علیه روسیه انجام داده بودند.

در عین حال، روس‌ها هم بلافاصله حریم هوایی خود را به روی هر کشوری که این اقدام را انجام داده است، بسته‌اند. استونی، لتونی، لیتوانی و اسلوونی همچنین فرود هواپیماهای روسیه در فرودگاه‌هایشان را هم به حالت تعلیق درآورده‌اند.

البته گفته می شود، آلمان هم در تدارک بستن حریم هوایی خود به روی روسیه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    آخی! ارازشه و فداییان پوتین مگه قرار نبود اوکراین ۴۸ ساعته تسلیم بشه؟! دیروز که زلنسکی آمریکا بود روز قبلش هم فرانسه الان کجاست؟!
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    #باتلاق_اوکراین
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    جناب پوتین کم کم داره میفهمه چه گندی زده روسیه اینجوری به عصر حجر برگشت اونها نصف ایران هم نمیتوانند تحریمها را تحمل کنند ایران خیلی قدرتمنده ایرانیان صبورند ایران تمدن چند هزار ساله داره و در دنیا منفور نیست حتی دشمنان ایران اسرائیل و امریکا اذعان دارند ایران محبوب هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس