کد خبر 1345133
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
تاثیر بحران اوکراین/ روسیه و رومانی حریم هوایی را به روی یکدیگر بستند

روسیه که تاکنون بر اثر بحران اوکراین و تصمیم چند کشور اروپایی برای بستن حریم هوایی خود، به اقدام متقابل متوسل شده و پس از اقدام رومانی، حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای مسافربری این کشور بسته است.

به گزارش مشرق، سازمان هواپیمایی روسیه (روس آویا) روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که در رابطه با بستن حریم هوایی رومانی به روی پروازهای روسیه، مسکو تصمیم گرفت که به این اقدام غیردوستانه پاسخ متقابل بدهد.  مروز در پی

پیش از این امروز شنبه، در پی اقدام لهستان، بلغارستان و جمهوری چک در قبال روسیه، سازمان هواپیمایی روسیه امروز در بیانیه ای از بستن شدن حریم هوایی خود به روی پروازهای این سه کشور شرق اروپا خبر داد.

 سازمان هواپیمایی روسیه (روس آویا) روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: از ساعت ۱۵ به وقت مسکو از امروز ۲۶ ماه فوریه، در مورد شرکت های هواپیمایی این کشورها (لهستان، بلغارستان و چک) محدودیت استفاده از حریم هوایی روسیه از جمله برای پروازهای ترانزیتی وضع می شود.  

روز گذشته نیز روسیه در پاسخ به ممنوعیت پرواز هواپیماهای شرکت هواپیمایی ایرفلوت به انگلیس، حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای این کشور بست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس