پوتین

در میانه تنش‌های مسکو با غرب بر سر اوکراین، رئیس‌جمهور روسیه به نیروهای بازدارنده هسته‌ای این کشور دستور آماده‌باش داد.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز با «سرگئی شویگو» وزیر دفاع و «گراسیموف» رئیس ستاد کل ارتش روسیه در خصوص وضعیت در اوکراین دیدار و گفت‌وگو کرد. او در میانه تنش‌ها با غرب در خصوص اوکراین، به وزارت دفاع روسیه دستور داد نیروهای بازدارنده هسته‌ای در حالت آماده باش قرار بگیرند.

درگیری‌ها در اوکراین امروز چهارمین روز خود را سپری می‌کند و گزارش‌های مختلف در خصوص ورود نیروهای ارتش روسیه به برخی شهرهای مهم اوکراین منتشر شده که هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

مقام‌های کرملین می‌گویند که  آماده گفت‌گو با اوکراین در خصوص نگرانی‌های امنیتی روسیه هستند و اوکراین هم بعد از عدم پذیرش اولیه تایید کرده که هیأتی را برای گفت‌وگو با هیأت روسی عازم منطقه مرزی بین بلاروس و اوکراین کرده است. در روزهای اخیر کشورهای غربی با ارسال تجهیزات و اعمال تحریم تلاش کرده‌اند روسیه را تحت فشار قرار دهند.

پوتین پیش‌تر اوضاع شرق اوکراین را به علت دخالت‌های خارجی در امور اوکراین و حملات ارتش این کشور وخیم خواند. وی تاکید کرد: روسیه در حال انجام «عملیات نظامی ویژه» در اوکراین است که هدف از آن غیرنظامی کردن و عاری کردن اوکراین از تمایلات نئونازیسم است و نه اشغال این کشور.

صبح پنجشنبه بود که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به درخواست کمک نظامی سران منطقه جدایی‌طلب شرق اوکراین، دستور عملیات ویژه در منطقه دنباس را صادر کرد. بعد از آن، جنگنده‌ها، توپخانه‌ها و سامانه‌های موشکی ارتش روسیه، مواضع نظامی مختلفی از شرق تا غرب و شمال تا جنوب اوکراین را هدف قرار دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    2 3
    ایول عمو پوتین بزن تو دهن آمریکا شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      2 1
      شاباش شاباش معطل نباش
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    5 2
    فشنگ نشون میده روسیه کم آورده داره شاخه شونه میکشه.باور کنید پوتین گور خودشو کند
    • پری مجرد 45 ساله IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      2 3
      فعلا که پوتین گور ارباب شما یعنی آمریکا رو کنده
    • AT ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      2 1
      در پاسخ به ۲۱:۳۱»صحبت از خیار میکنیم می پرید به آمریکا! صحبت از پیاز میکنیم باز میرید سراغ آمریکا! در مورد سیاست،اقتصاد،معماری و هر چیز دیگه نظر بدیم یا انتقاد کنیم،میشیم هوادار آمریکا!»»آمریکا هم یه خره مثل بقیۀ خرها//شما هم بد نیست هر از گاهی پیش روانپزشک برید،چون خیلی مهمه.
  • خبرنگار AT ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    8 2
    این مردک دیوانه،(پوتین)»توسط ارتش و نیروهای مردمی اوکراین متوقف شده»برای همین مساله براش حیثیتی شده،و اگر در مذاکرات در پیش رو در مرز بلاروس به نتیجه ای نرسه»وضع میتونه خیلی خطرناک بشه...
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      2 2
      زر نزن بابا دیوانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس