کد خبر 1345228
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
گوشی

گوشی تاشوی جدید شیائومی دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ خواهد بود تا تجربه تمام صفحه را در نمایشگر اصلی فراهم کند.

به گزارش مشرق، شیائومی در حال طراحی یک گوشی تاشو با دوربین سلفی پاپ آپ است تا کاربران با این قابلیت تجربه تمام صفحه را در نمایشگر داشته باشند.

گوشی تاشوی جدید شیائومی دارای دو پنل نمایشگر است. صفحه نمایش اصلی بزرگتر به سمت داخل تا می‌شود، در حالی که یکی از پنل‌های بیرونی دارای نمایشگر ثانویه و کوچکتر است. در همین حال، پیش بینی می‌شود پنل پشتی این گوشی دارای سیستم دوربین اصلی و سه سنسور باشد. البته هنوز مشخص نیست که هر سنسور دقیقا چه عملکردی را ارائه می‌دهد.

براساس گزارش‌ها،  قسمت جلویی گوشی جدید شیائومی  فاقد بریدگی برای دوربین سلفی یا نشانه‌ای از سنسور زیر نمایشگر است. در عوض، به نظر می‌رسد که این برند در تلاش است تا روند پاپ آپ را احیا کند. دوربین سلفی در مکانیزم پاپ آپ قرار گرفته که احتمالاً موتوری است. با نگاهی به این ماژول رو به رشد، می‌توانیم دو برش را ببینیم، به این معنی که دوربین جلوی آن دوگانه است.

افشای خصوصیات گوشی تاشوی شیائومی +عکس

در حالی که تصاویر تنها جزئیات را فاش می‌کردند، Shadow_Leakدر توئیتر یک تغییر جدید دیگر را در این مدل اضافه کرد. ظاهراً این گوشی هوشمند تاشو دارای باتری‌های بزرگتر برای عمر طولانی‌تر خواهد بود. این نشان می‌دهد که شیائومی واقعاً روی چنین دستگاهی کار می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس