کد خبر 1344875
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
گوشی اوپو ایکس 5

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اوپو از نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی پرچم‌دار Find X5 پرو برای بازار چین رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، شرکت اوپو اخیراً از دو گوشی هوشمند Find X5 و Find X5 پرو رونمایی کرد. این دو محصول به تراشه کوالکام مجهز بودند. هم اکنون به نظر می‌رسد که اوپو نسخه دیگری از این گوشی با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک را تولید کرده است. نسخه دایمنسیتی Find X5 پرو در مقایسه با نسخه اسنپدراگون این محصول از مشخصات یکسانی بهره می‌برد، این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 گوشی Find X5 پرو معرفی شد +عکس

انرژی مورد نیاز نسخه دایمنسیتی گوشی Find X5 پرو از طریق یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات بهره می‌برد. محصول ذکر شده به تراشه تصویر MariSilicon X و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پنج محوره و همچنین کالیبراسیون رنگ Hasselblad مجهز نشده است.

 گوشی Find X5 پرو معرفی شد +عکس

مدل دایمنسیتی گوشی Find X5 پرو در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت ۸۱۰ یورو برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، در حالی که مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک این گوشی با قیمت ۸۸۰ یورو به فروش می‌رسد. پیش‌فروش نسخه دایمنسیتی Find X5 پرو از ۱۴ مارس آغاز خواهد شد و از ۱۸ مارس وارد بازار چین می‌شود.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس