کد خبر 1345436
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
آنر مجیک 4

مشخصات مربوط به دوربین و پردازنده گوشی‌های Honor Magic ۴ و Magic ۴ Pro به تازگی منتشر شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که زمان عرضه گوشی‌های سری آنر مجیک ۴ بسیار نزدیک است، یک گزارش جدید منتشر شده که اطلاعاتی تکمیلی در مورد ویژگی‌های Honor Magic ۴ و Magic ۴ Pro ارائه می‌دهد.

چند هفته پیش، مشخصات دقیق گوشی‌های هوشمند سری آنر مجیک ۴ به بیرون درز کرد که ما را از آنچه در رویداد معرفی ۲۸ فوریه (۹ اسفند) انتظار می‌رود، آگاه کرده بود.

اکنون، جزئیات مربوط به Honor Magic ۴ و Magic ۴ Pro یک بار دیگر از طریق گزارش وبسایت MySmartPrice منتشر شده است. منبع این خبر Ishan Agarwal، افشاگر سرشناس دنیای فناوری است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Honor Magic ۴ Pro با صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی OLED Full HD+ به همراه با اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از قفل ۳ بعدی چهره عرضه خواهد شد. این دستگاه از جدیدترین پردازنده شرکت معتبر کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده خواهد کرد.

مشخصات گوشی‌های آنر مجیک ۴ و مجیک ۴ پرو

در مورد دوربین‌های دستگاه گفته شده است که این گوشی هوشمند شاخص دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/۲.۲ و لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۳.۵، قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و زوم پریسکوپ صد برابری است. در پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/۲.۴ ارائه شده است.

این گوشی دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی خواهد بود. از نظر نرم‌افزاری، این گوشی روی Magic UI ۶.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. این دستگاه همچنین از DTS:X Ultra Sound پشتیبانی می‌کند. وزن این گوشی ۲۱۵ گرم و ابعاد آن ۱۶۳.۶ در ۷۴.۷ در ۹.۱۵ میلی‌متر است.


این‌ها مشخصات مدل پرو بود و در ادامه به معرفی مدل پایه این سری می‌پردازیم. گفته شده که مدل پایه این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی OLED Full HD+ و پردازنده Snapdragon ۸ Gen ۱ خواهد بود.

پیش بینی می‌شود که تنظیمات دوربین Honor Magic ۴ از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/۲.۲ و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۳.۴، قابلیت OIS (لرزش‌گیر اپتیکال تصویر) و زوم ۵۰ برابری تشکیل شده است. برای عکس‌های سلفی نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که احتمالاً دارای لنز فوق عریض است، در نظر گرفته شده است.

مشخصات گوشی‌های آنر مجیک ۴ و مجیک ۴ پرو

مدل پایه سری Magic ۴ باتری بزرگتری نسبت به مدل پرو دارد. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این باتری فقط از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

در مورد نرم افزار این گوشی می‌دانیم که روی رابط کاربری Magic UI ۶.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. مدل پایه نیز به مانند مدل پرو از قابلیت DTS:X Ultra Sound پشتیبانی می‌کند. وزن این مدل ۲۰۰ گرم و ابعاد آن ۱۶۳.۶ در ۷۴.۵ در ۸.۸ میلی‌متر است.

متاسفانه هنوز خبری در مورد حافظه رم و ظرفیت ذخیره سازی گوشی‌های سری Honor Magic ۴ منتشر نشده است، با این حال، گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که این گوشی‌ها با رم LPDDR۵ و حافظه داخلی UFS ۳.۱ عرضه خواهند شد. به توجه به مشخصات این دستگاه ها، می‌دانیم که آن‌ها به عنوان دستگاه‌های شاخص (پریمیوم) عرضه خواهند شد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های این سری حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند.

با نزدیک شدن به زمان عرضه، مطمئناً اطلاعات بیشتری در مورد سری جدید آنر مجیک ۴ منتشر خواهد شد.

مشخصات گوشی‌های آنر مجیک ۴ و مجیک ۴ پرو

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس