کد خبر 1345123
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اشغال اوکراین توسط روسیه نشان داد که اتفاقا ایران سال‌ها است بر اساس موازین مشابه هزینه داده، سرنوشت جوان‌هایش را قربانی کرده تا اشغال را به رسمیت نشناسد.

مسئله اینجاست نزد برخی اشغالگر اگر امریکا و عربستان و اسراییل باشند، باید مشکل را در قربانی جستجو کرد؛ اما اگر اشغالگر روسیه باشد، رگ‌های گردن می‌جنبد.

اشغال نفرت‌انگیز است، حامیان دیروز اشغال امروز رفتار ایران را تأیید می‌کنند، اما رسانه‌ها دوست ندارند ما این مقایسه را ببینیم.

رسانه‌ها دوست ندارند ما این مقایسه را ببینیم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    8 0
    بله درسته متاسفانه
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    7 0
    نادان افرادی که می خواهند با این نظم بی نطم جهانی منطبق شوند!
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    2 6
    چون که شما بازی موش و گربه بازی در می آورید و پناهان می کردید در حالی که باید با صدای رسا می گفتید ما اسرائیل را به عنوان کشور به رسمیت نمی شناسیم ولی نکردید و آنها هم...
  • مهدی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    5 0
    الان هم دارند به سزای فریبکاریها و دروغها و خباثت هایشان میرسند و در آینده هم خواهند رسید و انشاءالله بزودی کلک این رژیمهای شوم ظالم هم کنده خواهد شد! خود بخود و الکی این همه بلایا سرشون نمیاد!
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    7 0
    آخه مصی خله آدمه که حرفش ارزش نقل کردن داشته باشه؟ یه خاکبرسر مزدور 20 دلاریه. یه تفاله آمریکا.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    6 0
    تازه مساله اوکراین اشغال محسوب نمیشه چرا که اوکراین متعلق به روسیه بود
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 7
    چطور شما ورزش رو سیاسی میکنید اونا حق ندارن؟!
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    4 0
    بعضی نکات دنیا شیرین.یکیش همین اخبار که کاربر محترم هم اشاره کردن.انشالله مسئله حجاب و حیاء و حفظ شرافت انسانی .. (و دست گربه بازها و سگه بازها و .. ) یک روز رو خواهد شد .. و به همین شکل ضایع خواهند شد.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    7 0
    واقعیت بلوریی معنی درجهان راازکلام امام علی ع میابیم که فرمودند به اشعری که میگوییدجنگ نکنیم همانها شماراوسیله میکنند وجوی خون راه می اندازند اگراسراییل نبود نوکرانش وسیله نمیشدند دراوکراین که انقدرتحریک وبمب گذاری وپرتاب خمپاره وسفارت زدن وعدم قبول سفیروبستن سفارت وکارکنان دیپلمات راانجام دهند تاکاربه کشتاربرسد دربرابرتخریب گروجهان خواروجنگ دوست حتی جنگ دوست غیرمستقیم وحامی نیابتی ازتکفیری مثل داعش وصهیونیسم اگرسکوت کنی کشورونفربعدی خودت هستی یابایدبجنگی یاجنگ رابه کشورت بیاوری ویا ابزارتروربقیه شوی مثل ابن زیاد العان هم شاید درکوچه های ماباشند ولی ان چیزی که ابن زیادرا به کف پستی رساند بره های کوفه ازمرد وکودک وزن بودند که بعدها خوناشام های دیگری امدند تاامروز داعش وامریکا هستند متجاوزسرکوب نشود تشکیل ستاد وحمله به افرادتا نهایت استفاده برای غریزه باطلش حتمی است همین بساط رابرای کشوربرادرمان اذربایجان دیده بودند که دین ما مارادراغوش هم قرارداد اگرصلح درجهان باشد معلوم است که هرکسی هرقدرهم خودرابه گنگی زده باشد اقدام عملی برای نابودی اسراییل راشروع میکندفلسطین باان تنوع وتاریخ ورنگ ودین ونژاداین طورمورد حمله است یعنی هرکسی درجهان بااشتراکی نقطه ای هم بافلسطین دارد مثل فلسطین بایددرنظرامریکا واسراییل نابود شود یاان قدردرفساد بماند تابامرگش رهایش کنند این ازحتمیات جهان است که بقیه الله ظهورمیفرماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس