کد خبر 1344859
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
واکنش مطبوعات ایتالیا به فرصت‌سوزی میلانی‌ها +عکس

فرصت سوزی تیم‌های اینتر و میلان باعث شد تا جذابیت در سری‌آ بیشتر شود و واکنش مطبوعات را به همراه داشته باشد.

به گزارش مشرق، دیشب ، شب از دست دادن فرصت‌ها در لیگ ایتالیا بود. در ابتدا میلان در یک بازی جنجالی مقابل اودینزه تن به تساوی یک بر یک داد تا ۲ امتیاز ارزشمند خانگی را از دست بدهد. در ادامه اینترمیلان بود که فرصت بادآورده را دوباره از دست داد و با تساوی مقابل جنوا نشان داد که تیم اینزاگی از شرایط آرمانی خود چقدر فاصله گرفته است.

اکنون در جدول سری‌آ ایتالیا، میلان با ۲۷ بازی و ۵۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اینترمیلان ۵۵ ، ناپولی ۵۴ و یوونتوس ۴۷ با یک بازی کمتر در رده‌های بعدی قرار دارند.

واکنش مطبوعات به فرصت‌سوزی میلانی‌ها +عکس

مطبوعات ایتالیایی نسبت به فرصت سوزی‌ها میلانی‌ها واکنش نشان دادند و از جذابیت در سری‌آ ایتالیا صحبت کردند.

گازتا دلا اسپورت در جلد امروز خود تیتر «عصبانیت میلان» را به روی جلد برد و از گل مشکوک به هند اودینزه صحبت کرد. میلانی‌ها معتقدند که گل اودینزه با اشتباه داور به ثمر رسید و پیولی گفت: ما دوباره از سوی داور متضرر شدیم.

مالدینی نیز به داوران حمله و از قضاوت داور مسابقه شدیدا انتقاد کرد.

گازتا در ادامه از عدم گلزنی بازیکنان اینترمیلان صحبت کرد و نوشت: اینتری که دیگر گل نمی‌زند. آنها در ۴ بازی گذشته تنها یک برد کسب کردند و مقابل جنوا به تساوی رسیدند.

این نشریه از درخشش این روزهای یوونتوس نیز حرف زد و نوشت: یووه با آلگری به دنبال سیزدهمین بازی بدون شکست است. آنها در ۱۲ بازی گذشته شکست ناپذیر بودند و حالا مکس می‌خواهد درخشش خود را تداوم بخشد.

واکنش مطبوعات به فرصت‌سوزی میلانی‌ها +عکس

کوریره دلا اسپورت ضمن اشاره به ناکامی اینتر و میلان مدعی شد: اسکودتو روی دور کُند (اسلوموشن) قرار گرفته و باید دید ناپولی فردا مقابل لاتزیو چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

این نشریه از گل جنجالی اودینزه در بازی مقابل میلان نیز صحبت کرد و از روزهای ناکامی اینتر در خط جلو نوشت. اینزاگی پس از بازی گفت: همه چیز ما در حال حاضر غلط است.

کوریره دلا اسپورت نیز از صحبت‌های آلگری پیش از بازی یووه و امپولی حرف زد و نوشت: در این مسابقه کین و ولاهوویچ در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.

واکنش مطبوعات به فرصت‌سوزی میلانی‌ها +عکس

توتواسپورت که نشریه تورین است، تیتر اصلی خود را به یوونتوس اختصاص داد و نوشت: ۸ غایب داریم ولی ولاهوویچ است.

یوونتوس امروز در حالی به مصاف امپولی خواهد رفت که غایبان زیادی دارد ولی آلگری ادعا کرده که جای هیچگونه بهانه و اشتباهی نیست. یووه تصمیم دارد با توجه به لغزش تیم‌های صدرنشین، خود را به بالای جدول برساند و بتواند به مدعی قهرمانی لقب گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس