وضع تحریم‌های جدید انگلیس علیه روسیه

نخست وزیر انگلیس امروز به بهانه تحولات اخیر در اوکراین اعلام کرد که لندن تحریم های دیگری را علیه مسکو وضع کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از سان، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز پنجشنبه در سخنانی از اعمال تحریم‌های دیگری علیه مسکو به بهانه حمله روسیه به اوکراین خبر داد.

ببینید:

فیلم/ حمله سنگین راکتی روسیه در حومه خارکوف

به گزارش این رسانه، نخست وزیر انگلیس در این باره گفت: انگلیس تمام دارایی بانک «وی‌تی‌بی» روسیه را مسدود می کند. لندن همچنین تحریم هایی را علیه شرکت هواپیمایی «ایرفلوت» روسیه اعمال کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش غرب به آغاز جنگ اوکراین چه بوده است؟

وی در ادامه ادعا کرد: بانک های روسیه را به طور کامل از نظام بانکی انگلیس کنار می گذاریم. دسترسی آنها به میزان نقدینگی شان را نیز محدود خواهیم کرد! رویدادها ثابت خواهند کرد که پوتین اشتباه محاسباتی کرده است!

بیشتر بخوانید:

پوتین: روسیه چاره دیگری نداشت

جانسون اضافه کرد: ما به مأموریت خود برای خارج کردن روسیه از اقتصاد جهانی روز به روز و هفته به هفته ادامه خواهیم داد! غرب لحظات بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد.

ببینید:

فیلم/ تسخیر فرودگاه در نزدیکی کی‌یف توسط روسیه

این در حالیست که جانسون سه شنبه در مجلس عوام بریتانیا گفته بود که بر ۵ بانک روسیه و ۳ شخصی که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور روابط نزدیکی دارند تحریم های را اعمال می کند.

نخست وزیر انگلیس گفته بود که تمام دارایی های این ۳ نفر در بریتانیا مسدود شده و آنها از سفر به این کشور نیز منع خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    انگلیس وامریکا دلشان لک زده برای یک جنگ علیه روسیه ! ازاینکه آتشو هی داغتر می کنن معلومه . آیا حمله واشغال عراق -سوریه-افغانستان وووووخوب است اما عمل روسیه برای حفظ امنیت خود بد است؟در اکراین کودتای غربی راه انداختن حالام می خوان عضو ناتوش کنن و به زعمشون کاار روسیه هم تمام ولی کورخوندن.
  • مهدی IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    انگلیس ها یکی از عوامل مهم بلاییست که سر مردم اکراین آمده .آقای مسترجانسن گفته بوذی درصورت حمله به اکراین بلافاصله وهمزمان درکنار اکراین خواهی بود. چه شد؟ اربابت که با خانمش نشستن برا مردم اکراین دعا میکنن تو چکار میکنی ؟نرفتی کلیسا؟
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    لعنت بر شما بی دین ها و بی شرف ها. لحظات سخت غرب. پس کجاست لحظات یمن . سوریه . عراق . افغانستان. لبنان . فلسطین و ... . لعنت خدا بر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس