کد خبر 1344053
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
رزمایش ضدتروریسم نیروهای پاکستان و عربستان

منابع رسمی پاکستان از آغاز رزمایش مشترک این کشور با عربستان موسوم به 'الصمصام ۸' با تمرکز بر عملیات ضدتروریسم به مدت ۲ هفته در پاکستان خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای سعودی روز پنجشنبه در منطقه  «پابی» واقع در شمال غرب پاکستان در مراسم آغاز هشتمین سری رزمایش مشترک  «الصمصام» حضور یافتند.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این تمرین نظامی مشترک به منظور توسعه برنامه های آموزشی نیروها و تقویت همکاری‌های رزمی ۲ کشور برگزار می شود.

نیروهای ارتش پاکستان و عربستان به منظور افزایش مهارت های رزمی افسران و سربازان خود با ویژه در عملیات‌های ضدتروریسم این رزمایش را به مدت دو هفته برگزار خواهند کرد.

گفتنی است،  یک گروه از نیروهای زمینی سلطنتی عربستان سعودی با هدف آنچه تقویت همکاری‌های دوجانبه نظامی با پاکستان عنوان شده، برای آموزش دو ماهه اواسط بهمن امسال وارد این کشور شد.

عربستان سعودی و پاکستان چند دهه است که از نزدیک ترین متحدان یکدیگر به حساب می‌آیند. دو کشور در طول سال چندین مانور مشترک نظامی برگزار می‌کنند. به عنوان مثال، اواسط آذرماه امسال نیروهای ویژه پاکستان و سعودی در خاک عربستان رزمایش مشترک برپا کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    5 0
    ما این رزمایش و هر رزمایش دیگری که در نزدیکی مرزهای ما باشد را به شدت محکوم می کنیم. و نیز حمله به افراد غیر نظامی از طرف هر دو گروه (روسیه و اوکراین) را به شدت محکوم می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس