کد خبر 1343902
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
بارش باران و آبگرفتگی معابر کرمانشاه

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: برای امروز شاهد وضعیت پایداری در کشور هستیم. اما از ساعت‌های پایانی شب که یک سامانه بارشی به کشورمان وارد خواهد شد در جنوب غرب و غرب کشور شاهد بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم بود. فردا هم در نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از اصفهان بارندگی‌ها شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و کرمانشاه بارش‌ها شدیدتر از دیگر نقاط خواهد بود. شنبه در این مناطق به طور متناوب بارش‌ها باز هم ادامه خواهد داشت. در شرق و شمال شرق کشورمان هم بارش‌های پراکنده‌ای رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: در شمال غرب، مناطقی از غرب و ارتفاعات البرز برای روز شنبه بارش‌ها به صورت برف خواهد بود. از بعدظهر شنبه هم با شمالی شدن جریانات روی سواحل اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش‌های پراکنده خواهند داشت.

گودرزی اظهار کرد: یکشنبه اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و شمالی و تا حدودی هم در آذربایجان غربی و شرقی بارش‌هایی رخ خواهد داد. اواخر وقت روز یکشنبه این سامانه بارشی از کشورمان خارج خواهد شد. اما یکشنبه علاوه بر این بارش‌ها در دامنه‌های جنوبی البرز و شرق و جنوب شرق کشور وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

وی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: برای تهران هم امروز پدیده خاصی مشاهده نمی‌شود. اما از فردا شب تا روز شنبه در بعضی از ساعت‌ها شاهد بارندگی‌هایی خواهیم بود که تغییراتی را در وضع آب و هوایی تهران به وجود می‌آورد. کمینه دمای هوا در مهرآباد صبح امروز به ۷ درجه سانتیگراد رسید. بیشینه دما هم هجده درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس