گل گهر و پرسپولیس

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: گل پرسپولیس به گل‌گهر خطا بود زیرا حامد پاکدل هند کرد.

به گزارش مشرق، نوید مظفری درمورد قضاوت محمد حسین ترابیان در نیمه اول دیدار گل‌گهر و پرسپولیس اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاق نیمه اول مربوط به صحنه گل پرسپولیس بود. این گل به دلیل خطای هند حامد پاکدل باید مردود می‌شد و مهاجم پرسپولیس هم باید کارت زرد می‌گرفت. در این لحظه ترابیان جای‌گیری بدی داشت و جای اینکه زاویه خود را به سمت چپ باز کند تا راحت این حرکت را ببیند، پشت بازیکن رفت و صحنه را ندید. 

وی درمورد اعتراض بازیکنان گل‌گهر به برخورد سید جلال حسینی با بهنام برزای در دقیقه ۲۶ و اعتقاد آنها مبنی بر پنالتی بودن آن صحنه گفت: تصمیم محمد حسین ترابیان برای ادامه بازی در آن صحنه درست بود و خطایی اتفاق نیفتاد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درمورد برخورد احسان پهلوان با علی علیزاده در دقیقه ۴۴ این دیدار گفت: داور باید این صحنه را هم ادامه بازی می‌داد و خطایی اتفاق نیفتاد.

مظفری درباره قضاوت محمد حسین ترابیان در نیمه دوم دیدار دیدار گل‌گهر و پرسپولیس هم اظهار داشت: در دقیقه ۷۳ ضربه سر سید جلال حسینی به دست امین قاسمی‌نژاد برخورد کرد و داور در این صحنه باید برای پرسپولیس پنالتی می‌گرفت که به اشتباه تصمیم به ادامه بازی گرفت.

وی درمورد اعتراضات رضا اسدی به ترابیان توضیح داد: تصمیم‌گیری درباره این حرکات بازیکن به اقتدار داور برمیگردد. طبیعی است اگر داور در یک دو بازی دو اشتباه مسلم داشته باشد، آن اقتدار لازم را هم برای برخورد با اعترااضات بازیکن ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 4
    دست خدا
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    3 2
    باز هم امداد همیشگی برای کمک به لنگ از آستین داور مثل همه بازی ها بیرون آمد
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 0
    کیسه کشا خفه شم هر بازی با امداد داوری دارید ۳ امتیاز می گیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس