قلعه‌نویی: برای چندمین بار مقابل پرسپولیس از داوری ضربه خوردیم

سرمربی گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه همه ایران دیدند گل پرسپولیس هند بود گفت: این چندمین بازی است که مقابل پرسپولیس از داوری ضربه می‌خوریم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک - یک گل‌گهر مقابل پرسپولیس گفت: به بازیکنان خودم خداقوت می‌گویم که یک بازی مردانه انجام دادند و تمام دستورات تاکتیکی ما را پیاده کردند. با تیمی بازی کردیم که جزو تیم‌های قدرتمند آسیا است. فکر می‌کنم به غیر از صحنه اول بازی و صحنه‌ای که با دست گل زدند دیگر روی دروازه ما موقعیتی نداشتند. این چندمین بازی است که مقابل پرسپولیس از داوری ضربه می‌خوریم و نمی‌دانم چرا اینگونه است.

وی ادامه داد: در نیمه اول داور می‌توانست کامیابی‌نیا را اخراج کند ولی اینقدر با این بازیکن مدارا کرد که گل‌محمدی او را تعویض کرد. وقتی حرف از عدالت می‌زنیم فرقی نمی‌کند که گل‌گهر باشد یا پرسپولیس؛ داور باید عدالت را رعایت کند. با همه احترامی که برای تیم داوری قائل هستم قضاوت را برعهده کارشناسان می‌گذاریم. داوران برای ما قابل احترام هستند، همه دیدند که در بازی قبل برای ما ۲،۳ پنالتی نگرفتند و این بازی هم می‌توانستند پنالتی روی برزای را بگیرند، گل پرسپولیس هم که اظهر من الشمس بود و همه ایران و کارشناسان دیدند که مهاجم پرسپولیس با دست زد ولی داور و کمک داور ندیدند. در بازی با فولاد کمک اول صحنه‌ای را در ۷۰ متری می‌بیند، اما برای ما نه کمک می‌بیند نه داور. با این وجود به داوران احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر عنوان کرد: با وجود اینکه بعد از گل پرسپولیس به لحاظ روحی و روانی به هم ریخته بودیم توانستیم به بازی برگردیم و می‌توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم که با بدشانسی روبه‌رو شدیم. در مجموع فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده باشیم چون پرسپولیس ۲ موقعیت بیشتر نداشت. به تیم داوری و پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم و باید به بازی‌های آینده فکر کنیم.

قلعه‌نویی درباره تعویض‌هایی که در دقیقه ۳۰ انجام داد و روند تیمش بهتر شد، گفت: وقتی شما می‌بینید که تیمت خوب بازی نمی‌کند فرقی نمی‌کند که دقیقه یک باشد یا ۹۰؛ باید سریع تعویض کنید. تعویض‌های ما تاکتیکی بود نه اینکه بازیکنان‌مان بد بازی کرده باشند، ما تعویض کردیم که به دستورات تاکتیکی‌مان برگردیم و بازیکنان تازه‌وارد به خوبی کارشان را انجام دادند.

 وی در خصوص اینکه گل‌محمدی گفته گل پرسپولیس سالم بوده و روند داوری بعد از اعتراض گل‌گهر تغییر کرد، خاطرنشان کرد: به هر حال گل‌محمدی نظرش را گفته اما همه کارشناسان در بین دو نیمه گفتند که هند بوده است. کارشناس داوری هستند و نظر می‌دهند. کدام صحنه تغییر کرده و روند داوری عوض شده است؟ کمال باید اخراج می‌شد، پنالتی ما را نگرفتند شاید این مدلی است و جدیداً به این شکل شده و روند داوری تغییر کرده است. اشکالی ندارد ما یک تیم شهرستانی هستیم و اگر حق تیم ما خورده شود زیاد به چشم نمی‌آید ولی اگر حق تیم‌های بزرگ خورده شود در فضای مجازی خیلی حمله می‌شود. وقتی حرف از عدالت می‌شود می‌گویند این تیم شهرستانی است و اشکالی ندارد.

 سرمربی گل‌گهر درباره وضعیت تیکدری گفت: تیکدری مراحل درمانی‌اش را انجام می‌دهد. ما احمد موسوی را هم داریم که مصدوم است و این دو می‌توانستند در بازی با پرسپولیس به ما کمک کنند که متاسفانه در اختیارشان نداشتیم.

قلعه‌نویی درباره جذب مهاجم خارجی عنوان کرد: اینقدر که دست دست شد، ما ۳،۴ بازیکن بودند که همه‌ آنها قرارداد بستند، ولی باشگاه نهایت تلاشش را کرد و رقم‌های آنها هم بالا بود. ما مثل بعضی از تیم‌ها مبلغ ۵۰۰ هزار یورو نداریم که برای بازیکن بدهیم. همین‌جا اعلام می‌کنم که هر باشگاهی که ادعا دارد قراردادهایش را رو کند ما هم قراردادهایمان را رو می‌کنیم. برای بازیکنی ۵۰۰،۶۰۰ هزار یورو برای یک سال می‌خواستند که ما نداشتیم و فعلا با همین شرایط جلو می‌رویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    8 11
    همه ایران هم دیدند)بک پنالتی گرفته نشد برای پرسپولیس
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    10 13
    همه دیدند پنالتی پرسپولیس را نگرفتند
  • استقلال بزرگ IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    11 4
    دمت گرم امیرخان..تارتار میخواست واسه پرسپولیس نتیجه جمع کنه که نشد..پدسپولیس باید میخورد
  • رضا IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    4 5
    آقای قلعه نویی لطفا ناراحت نشوید یالاخره بابا حمید باید میراث دار خوبی برای بابا مسعود یاشد!
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    11 2
    مهم داور بود که مثل بازی با نساجی و آلومینیوم و دربی و.... نباید میدید
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    6 8
    سرور هر چی لنگیه
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    6 2
    امیرخان ناراحت نباش،اینها هم ددشمن شخص تو هستند هم هوادار پولپولیس
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    2 5
    تایادداریم این قلعه نویی هربازی تیمش انجام داده میگه داوری مشکل داشت. تاکی میخوایدگیریدید به داور. اصلاداور یه اشتباه کوچک هم بکنه تیم شماعرضه نداره ببره یاقدرتی نداره به داورچه؟؟ ازجون داورها چی میخواید هرکی تیمش میبازه دیواری کوتاه تر از داورنمیبینن.. کاشکی این رویه راتغییربدن اعتراض تو تمام بازی ها به داور
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    9 4
    چه دلیلی باید داشته باشه که تیم داوری هند به این واضحی را نخواد ببینه؟
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 6
    آقای قلعه نویی بااینکه باشما ازنظر شلوغ کردن وسکوتت وقتی مربی استقلال بودی و دلایل دیگری مثل جنگ روانی بی دلیل خوشم نمی‌آید میگویم حرف شما درست است اما بیا ازطرف باشگاه کسانیکه در سطح کشور که فکرمیکنند می‌توانند در سطح فوتبال کشور بازکننده دعوت کنید انتخاب کنید ویابه تیمهای لیگ برتر یا سطح لیگ 2معرفی کنید تا دنیا بداند عدالت شما فصلی و منفعتی نیست .
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 2
    اون تنه ای که به پهلوان زدن رو همه دنیا دیدن پنالتی بود! اگر دوباره علی رو صدا نمیزنی!
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 2
    همه ایران دیدن مدافع گل گوهر با دست توپ رو دفع کرد و پنالتی گرفته نشد
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    2 1
    اصلا دلیلی که این حامد متقلب مورد پسند ابلیس های قرمز قرار گرفت دست زدن به هر نیرنگ و تقلبی برای امتیاز گرفتن بود. از تقلب برای پنالتی گرفتن تا تقلب هند تا تمارض... این فرد همیشه با تقلب کارش رو پیش برده
  • امانی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 0
    اصولا گیر دادن به داوران در صورت باخت یا مساوی تیمها یک روال عادی برای مربیان ما بغیر تعدادی معدود شده است مثلا در همین مورد بازی پرسپولیس وگل گهر خوب یحیی گل محمدی اعتراض میکنه که دفاع تیم گل گهر با دست در محوطه جریمه توپ را زد که درست هم‌میگه و امیر قلعه نوعی هم اعتقادداره که فوروارد پرسپولیس با دست گل زد که البته درست هم هست یا فرهاد مجیدی اعتقادداره که دکمدافع تیمش را برای سربازی رفتن در بد موقعی وبرای تشویش تیمش و برهم زدن اوضاع تیم استقلال انتخاب کردند درحالیکه مدیران تیمها و تیم استقلال از مدتها قبل هم در جریان خدمت سربازی این دو مدافع بودند منتها مربیان برای توجیه عدم نتیجه گیری تیم هایشان درآینده هرجور که بتوانند بامبول بازی در می آورند وگرنه همه معتقد هستند داوری ها مصون از اشتباه نبوده ونیستند اما اگر خود شما مربیان داور بودید اشتباه نمی کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس