کد خبر 1343705
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
گل‌محمدی: توپ به دست پاکدل نخورد/ جو بازی را به‌هم ریختند

سرمربی پرسپولیس هیچ اعتقادی به برخورد توپ به دست بازیکن مهاجم تیمش در هنگام گلزنی به گل گهر ندارد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: در مجموع بازی جاندار و خوبی بود. یکی از بازی‌های خوب لیگ بود. شروع خوبی داشتیم و به گل رسیدیم. موقعیت هم داشتیم که زودتر به گل برسیم. در ادامه گل گهر با بازی بلند و مستقیم بازی را به زمین ما آورد و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. انتظار این مدل گل خوردن را نداشتیم. بازی به تساوی کشیده شد. در نیمه دوم بازی متعادل بود و موقعیت زیادی خلق نشد. در مجموع سرعت بازی خوب بود. در هر صورت گل گهر از تیم‌های خوب لیگ برتر است. اگر هفت امتیاز از این تیم کم نمی شد، می‌توانست به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. به هر دو تیم تبریک می‌گویم چرا که بازی شجاعانه و خوبی انجام دادند. در هر صورت نتیجه مساوی، عادلانه بود. فوتبال خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم.

سرمربی درباره تعویض تدافعی تیمش در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم حریف با بازی بلند، قصد نزدیکی به تیم ما را داشت. قد تیم را بلند کردیم. بعد از انجام دو تعویض، قدرت سرزنی تیم ما بهتر شد. در نیمه دوم هم می‌توانستیم روی ضد حمله به گل برسیم. به هر حال بازی تحت تاثیر صحنه گل ما بود. به نظرم روی این صحنه که گل سالمی را به ثمر رساندیم، خیلی بحث کردند و داور تحت تاثیر شلوغ کاری و جو سنگین کنار زمین بود و خیلی از صحنه‌ها را به نفع حریف سوت زد. مثلا از صحنه خطا روی مهدی ترابی پشت محوطه جریمه گذشتند. داور خطاها را نمی‌گرفت. داور تحت تاثیر قرار گرفته بود. باید صحنه‌ها را دقیق‌تر ببینیم. به نظرم شلوغ کاری حریف بیش از اندازه بود. داور بازی را از دست داده بود.

او درباره ضعف حامد لک روی خروج از دروازه و گلی که تیمش دریافت کرده بود اظهار کرد: انتظار از حامد زیاد است چرا که عملکرد خوبی در دو سال گذشته داشته است. خودمان هم انتظار دریافت چنین گلی را نداشتیم. می‌توانست زودتر این توپ را در اختیار بگیرد. در هر صورت بازی‌های خوبی از او دیده بودیم. گل خوردن مختص به دروازه‌بان ما نیست.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی اظهار کرد: به جای نرسیده است. گزینه‌ها و فیلم‌ها را نگاه می‌کنیم. وقت زیادی هم از ما می‌گیرد. گرفتن بازیکن در این مقطع از فصل که اکثرا بازیکنان بی کیفیتی هستند، سخت است. هنوز هیچ گزینه‌ای مدنظر ما نبوده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا جذب بازیکن خارجی به علت قوانین سازمان لیگ به مشکل خورده است؟ اظهار کرد: قوانین مشکلی ندارد. مشکل مربوط به شرایط مالی باشگاه است. نمی‌خواهم زیاد درباره مباحث مالی صحبت کنیم. کم‌ترین درصد دریافتی در کل لیگ مربوط به تیمی است که پنج سال قهرمان شده است. ما فقط ۳۵ درصد از مطالبات خودمان را گرفته‌ایم. به حدی رقم پرداختی کم بود که هیچ کدام از بازیکنان و مربیان حاضر به دریافت این مبلغ نشدند. مشکلات مالی ضربات جبران ناپذیری به این تیم زده است. متاسفانه هنوز هم حل نشده است. با وجود این همه فشار که با استعفای خودم به تیم آورده بودم، متاسفانه این مشکلات وجود دارد. روزهای طلایی را در نقل و انتقالات از دست دادیم. پنجره نقل و انتقالات بسته بود. بازیکنان ما درگیر این مسائل هستند. متاسفانه هیچ انگیزه‌ای از طریق پاداش دادن به وجود نیامده است. مشکلات به حدی است که دوست ندارم درباره آن صحبت کنم. می‌خواهم این حرف‌ها را منتقل کنم تا مشکلات حل شود و کسی تکانی به خود بدهد و حرکتی برای رفع این مشکلات حل شود اما کو گوش شنوا؟ آقای درویش هم از روزی که آمدند، اوج بحران بود. ایشان هم زحمت می‌کشد اما برای تیم کافی نیست. اطلاع دارم که از صبح زود تا شب در باشگاه است اما اتفاق خاصی نیافتاده است.

او در واکنش به این که آیا گل پرسپولیس با برخورد به دست حامد پادکل به ثمر نرسیده بود؟ گفت: اصلا. به هیچ عنوان هند نبود. توپ به کتف او هم برخورد کرده باشد، هند نیست. دوستان قوانین را مطالعه کنند. به حدی جو داوری را خراب کردند که مسابقه از کنترل او خارج شد. تا آخر مسابقه به داور فشار آوردند. حتی آخر بازی هم این صحبت را می‌کردند. جو مسابقه را علیه داور سنگین کردند و تحت تاثیر آن صحنه قرار گرفته بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عاشق لنگ IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    14 5
    بابا نمیدونم چه سریه که هرکس تو لنگ عضویت داره عین آب خوردن دروغ میگه !!!
    • IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      1 3
      اخلاق اسلامی رو رعایت کنید.دروغ اینه که شخص یک جیزی رو بدونه و خلافش رو بگه و خلاف واقع بگه نه اینکه فکر کنه فلان چیز فلان طور بوده اما در واقع نبوده ولی فکر میکرده بوده
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    8 4
    خدا شفا بده..
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    8 4
    منطق لنگ
  • جمال IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    4 9
    رییس دپارتمان داوری اروپا و لندن هم گفته است گل پرسپولیس سالم بوده است اما خوردن حق تیم فجر شیراز کار درستی نبود. گل استقلال درست لیوده است اما گل فجر سالم بود. فجر شیزاز را ناجوانمردانه سقوط دادند. مافیا به ضعیف ها هم که بازیکن ساز برایش بوده است رحم نکرد. لیگ تمام شد مبارک الاستقلابی های ده سال جام ندیده.
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      2 2
      این که خودتو به نفهمی بزنی هنر و افتخار نیست بلکه منطق سر و ته لنگیاس
    • محمد IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      2 1
      فقط به حرفای لنگ باید خندید دوستان .... خواهش میکنم اصلا از چ ر ت و پ ر ت لنگی دلخور نشد اینا عموما سفیه هستند
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    8 2
    یک کلام از موقشنگ رو که نیست واقعا
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 2
    هر تقلبی که مافیای سرخ رو از باخت در بازی نجات بده کاملا صحیح و سالم و مباحه، غافل از اینکه اخلاق رو خیلی وقته باخته اند.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 0
    درویش که می دونست هیچ کاری نمی تونه بکنه چرا مدیر عامل پرسپولیس شد؟؟؟!!
  • عباسی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 1
    یایا گل لنگ دروغ میگه مثل روز روشن
  • نیما IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 1
    به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم
  • َA--R IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 0
    استقلالیه کورن هیچوقت نمیتونن واقعیت رو ببینن. الان صدای عرعر در میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس