لیگ قهرمانان اروپا| چلسی نیمی از راه صعود را پیمود/ یوونتوس با یک تساوی به تورین برگشت

هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خانگی مدافع عنوان قهرمانی مسابقات و تساوی بانوی پیر برابر ویارئال آغاز شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران دو بازی برگزار شد که در پایان آنها چلسی موفق به کسب یک پیروزی خانگی شد و یوونتوس با تساوی خانه ویارئال را ترک کرد.

در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن، تیم فوتبال چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان خود تیم لیل فرانسه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. کای هاورتس در دقیقه ۸ و کریستین پولیشیچ در دقیقه ۶۳ دو گل نماینده انگلیس را برابر قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه به ثمر رساندند تا این تیم نیمی از مسیر صعود به مرحله یک چهارم نهایی را طی کرده باشد.

بازی همزمان در ورزشگاه سرامیکا ویارئال اما برنده‌ نداشت و نبرد زیردریایی زرد با یوونتوس با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

یوونتوس در ثانیه‌های نخستین بازی توسط ستاره جدیدش دوشان ولاهوویچ گل نخست را به ثمر رساند و به لطف این گل نیمه نخست را به سود خود به پایان برد. این اولین گل اروپایی ولاهوویچ در اولین بازی اروپایی مهاجم صرب برای بانوی پیر بود. در نیمه دوم اما فشار ویارئال بیشتر شد و این تیم روی غفلت مدافعان بانوی پیر از فضای خالی میان آنها استفاده کرد و در دقیقه ۶۶ توسط دنی پارخو گل تساوی را به ثمر رساند.

لیگ قهرمانان اروپا , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , تیم فوتبال چلسی انگلیس ,

بازی‌های برگشت یوونتوس - ویارئال در ورزشگاه آلیانتس تورین و لیل - چلسی در ورزشگاه پیر مائوری شهر لیل، روز چهارشنبه ۲۵ اسفند برگزار خواهند شد.

در آخرین شب از بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دو بازی دیگر برگزار خواهد شد که در یکی از آنها اتلتیکومادرید میزبان منچستریونایتد است و در دیگری بنفیکا در پرتغال پذیرای آژاکس خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس