کد خبر 1344010
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
ممنوعیت قطعی اقامت در بریتانیا برای مالک روس چلسی/ آبراموویچ دیگر هرگز در انگلیس سکونت نخواهد داشت

مالک روس باشگاه چلسی عملاً شانسی برای زندگی در انگلیس ندارد و از دریافت روادید کاری بریتانیا برای اقامت دائم در این کشور ناامید شده است.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه سان انگلیس، ظاهراً نظارت از راه دور رومن آبراموویچ بر باشگاه تحت تملکش چلسی همچنان ادامه خواهد داشت.

مالک روس آبی‌های لندن چند سالی هست که به دلیل عدم صدور روادید کاری از سوی انگلیسی‌ها نمی‌تواند در این کشور حضور پیدا کند. این هم به گویا خاطر عدم همکاری او با انگلیسی‌ها برای ارائه اطلاعاتی است که آنها از او درباره درآمدها و دارایی‌هایش می‌خواستند.

آبراموویچ که دوست صمیمی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز هست، ماه‌هاست که در ورزشگاه استمفوردبریج لندن دیده نشده است.

او سال ۲۰۱۸ از اقدام برای اخذ روادید سرمایه گذاری سطح اول بریتانیا انصراف داد و اکنون مقامات امنیتی ارشد بریتانیا می‌گویند که بعید است که مرد ۵۵ ساله روس دیگر هرگز اجازه اقامت در این قلمرو را پیدا کند.

در همین حال نشریه سان نوشته است که مقامات اداره مهاجرت بریتانیا هم به صورت شفاف دستور گرفته‌اند که تمهیداتی بیاندیشند تا آبراموویچ نتواند در بریتانیا سکونت داشته باشد. این نشریه حتی مدعی شده است که پرونده آبراموویچ در زمره پرونده‌های خاص و محرمانه یکی از سازمان‌های دولتی بریتانیا قرار دارد که وظیفه آن رسیدگی به مسائل امنیت ملی کشور است.

آبراموویچ سال ۲۰۱۸ با اخذ تابعیت اسرائیلی، به نوعی توانست ممنوعیت صدور روادید انگلیس برای او را دور بزند و اجازه پیدا کرد که تا حداکثر ۶ ماه وارد بریتانیا شود. به واسطه گذرنامه اسرائیلی‌اش هم بود که او ماه اکتبر توانست سفری به لندن داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 1
    اینهم از پاسخ دندان شکن و قدرتمندانه انگلیس به روسیه و پوتین. در ضربه بعدی اقامت چند روس دیگر هم در انگلیس ممنوع خواهد شد. خطاب به آنهایی که طرفدار روسیه یا آمریکا و اوکراین هستند، حرف اول و آخر ما شیعیان امام رضا علیه ااسلام است که فرمود (أللّهُمَّ اشغَلِ الظّالِمِینَ بِالظّالِمِینَ وَ اجعَلنَا مِن بَینِهِم سَالِمِین).

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس