کد خبر 1338225
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
صعود سخت یوونتوس به لطف یک گل به خودی/ جهنم فلورانس آماده پذیرایی از ولاهوویچ

یوونتوس با عبور از سد ساسولو به نیمه نهایی جام حذفی رسید؛ جایی که باید در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به مصاف فیورنتینا برود.

به گزارش مشرق، تیم های یوونتوس و ساسولو از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بیانکونری ها موفق شدند در خانه با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری برای صعود کار سختی داشتند. گل دقیقه سه پائولو دیبالا این ذهنیت را به وجود آورد که تورینی ها به راحتی مجوز صعود می گیرند اما شاگردان آلسیو دیونیسی خیلی زود به گل میزبان واکنش نشان دادند. حمد جونیور ترائوره در دقیقه ۲۴ گل تساوی را وارد دروازه ماتیا پرین کرد.

این بازی دیگر گلی نداشت تا اینکه در دقیقه ۸۸ روآن، بازیکن تیم ساسولو که در سمت راست خط دفاعی بازی می کرد به اشتباه دروازه خودی را گشود تا یوونتوس به سختی راهی مرحله بعدی شود و حریف فیورنتینا شود.

این مسابقه که در ورزشگاه آرتمیو فرانکی(استادیوم اختصاصی باشگاه فیورنتینا) به انجام می رسد می تواند یک تقابل جذاب، هیجان انگیز و پرحادثه بین هواداران عصبانی ویولا و دوشان ولاهوویچ باشد. بازیکنی که به تازگی فلورانس را ترک کرد و به تیمی پیوست که فیورنتینایی ها از آن دل خوشی ندارند.

فیورنتینا پیش از این بازی با نتیجه سه بر ۲ از سد میزبانش آتالانتا گذشت. تیم های میلانی اینتر و آث میلان نیز دیگر بازی دور نیمه پایانی کوپا ایتالیا را به انجام خواهند رساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس