بیانیه «بایدن» درباره موضوع اوکراین

کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا ساعت ۲ عصر امروز به وقت محلی (۲۲:۳۰ به وقت تهران) در خصوص تنش های اخیر در مرز اوکراین سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا قرار است تا ساعاتی دیگر در خصوص موضوع اوکراین سخنرانی کند.

در بیانیه کاخ سفید در این باره آمده است: جو بایدن رییس جمهور آمریکا ساعت ۲ عصر امروز به وقت محلی (۲۲:۳۰ به وقت تهران) درباره موضوع اوکراین و روسیه سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی «جو بایدن» درباره موضوع اوکراین

گفتنی است که رئیس جمهور روسیه شامگاه دوشنبه در سخنانی گفت که اوضاع در منطقه دونباس در شرق اوکراین به مرحله بحرانی و دشواری رسیده است.

ولادیمیر پوتین افزود: تصمیم گرفتیم فوراً استقلال دو منطقه دونتسک و لوهانسک را به رسمیت بشناسیم. وی همچنین دستور اعزام نیروهای نظامی به شرق اوکراین را صادر کرد.

به دنبال وقوع این رویداد، محور غربی به سرکردگی آمریکا از اعمال تحریم هایی علیه مسکو خبر داد؛ اما روسیه رسما اعلام کرد که از این تحریم ها ترسی نداشته، اما همواره آماده گفتگو در خصوص تنش ها در مرز اوکراین است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس