کد خبر 1343047
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
استیلی: رضاییان تعادل را در جناحین پرسپولیس ایجاد کرد/ شانس اصلی قهرمانی هستیم

بازیکن جدید پرسپولیس قراردادی ۶ ماهه با این باشگاه بست.

به گزارش مشرق، هفته گذشته رامین رضاییان پس از کش و قوس‌های فراوان با قراردادی ۶ ماهه از الدحیل قطر به پرسپولیس پیوست و در بازی هفته هجدهم با آلومینیوم اراک هم برای پرسپولیس به زمین رفت و نمایش قابل قبولی هم از خودش ارائه داد.

نکته مهم در مورد قرارداد رضاییان مدت قرارداد او با پرسپولیس بود. از همان زمانی که اعلام شد رضاییان با قراردادی ۶ ماهه پرسپولیسی شده این سوال برای هواداران پیش آمد که چرا مدیران باشگاه قرارداد طولانی مدت‌تر با این ستاره امضا نکردند؟ در همان هیاهو شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه با توجه به اینکه زمان کافی برای مذاکره طرفین وجود نداشته قرارداد با رضاییان شش ماهه امضا شده تا سر فرصت تمدید شود اما ظاهرا واقعیت چیز دیگری است.

مدیران باشگاه پرسپولیس خیلی علاقه‌مند بودند که حداقل با رضاییان قراردادی به مدت یک و نیم فصل امضا بکنند، اما این اتفاق رخ نداد. به نوعی رضاییان با قرارداد شش ماهه‌ای که امضا کرده دست خودش را برای پایان فصل باز گذاشته تا اگر شرایط فنی یا باشگاه باب میلش نبود بدون هیچ مشکلی بتواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. البته رضاییان با توجه به سن و سالی که دارد ترجیح می‌دهد چند سال پایانی فوتبالش را در پرسپولیس باشد اما با  قراردادی که امضا کرده به نوعی خواسته دستش برای پایان فصل و اتفاقات احتمالی آن باز بگذارد.

منبع: میدان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    8 1
    خب این رو که همه میدونستند. یعنی یه بچه 6 ساله هم میدونست چرا رضاییان نیم فصل قرارداد بسته. اما با این جال کشف بزرگی بود که شما خبرنگارها انجام دادین. جایزه ی پولیتزر رو براتون در نظر گرفتم.
  • امیراس اس IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 3
    نه بابایعنی تاچندسالگی میخوادبازی کنه؟پس خدمت سربازیش چی میشه اوکه سربازی نرفته الان هم ۳۱سالشه.
    • فرشاد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      9 1
      ای بابا شما کیسه کشها همیشه میخواهید ریده مالی خودتان با بدنام کردن دیگران بشویید پرویز گیسو یک غلطی کرد و عین گوز ناغافل یک حرفی زده هیچ خودشم هواسش نبوده مگر دوتا از بازیکنان ما نورالهی و عالیشاه همین سردار پشمالو کنونی کیسه در تبریز بود وسط فصل از ما نگرفت ما آن موقع حرفی زدیم رفتند دوباره برگشتند و ما بدون آنها هم قهرمان شدیم الان هم قضیه این دوتا کوتوله را خود کیسه کشها بزرگش کردند و گرنه کسی کاری نداشت یک محمد نوری معتاد مصاحبه کرد شاخ و شونه کشید یک روز مهدی بیگل بیگلی افیونی اینکار کرد یک روز نیک بخت ایینه تخلف اینکار کرد وووو الان هم زاییدید باید بزرگش کنید حالا چه تنهایی و چه با دیگران
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 1
      مثل اینکه سربازیش تو صبا باطری بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس