کد خبر 1342864
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
پلاک قرمز

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: توانستیم ۲۸۰ خانه پلاک قرمز که منبع بزه در تهران محسوب می شوند را تعیین و تکلیف کنیم.

به گزارش مشرق، جلسه شورای مدیران و معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه با حضور محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

احمدی صدر با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری که مردم عائله ما هستند گفت: باید به گونه ای با بحث آسیب های اجتماعی مواجه شویم که گویی افراد آسیب دیده عضوی از خانواده خود ما هستند.

وی به تشکیل قرارگاه آسیب های اجتماعی در تهران اشاره کرد و افزود : مدل قرارگاهی یک طرح نظامی نیست بلکه یک طرح هم افزایی و هم کلامی است و در این مدل با هم افزایی همه نهاد ها به حل معضلات آسیب های اجتماعی کمک خواهد کرد.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران عنوان کرد:این قرارگاه به ریاست  زاکانی شهردار تهران در مسیر درستی گام نهاده است و اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد.

احمدی صدر با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های متولی در امر کاهش آسیب هر هفته در جلسه قرار گاه اجتماعی کنار هم و شانه به شانه به آسیب شناسی طرح ها و برنامه ها میپردازند تصریح کرد: در ۱۴ جلسه برگزار شده و تصویب ۱۶۸ مصوبه در این جلسات یکی از اقدامات اساسی بوده است ، مصوباتی که به اذعان بسیاری از نهاد های دولتی، سالهاست که در سازمان ها مسکوت مانده بود.

دبیر قرارگاه اجتماعی در بخشی از سخنانش تاکید کرد : با هم افزایی همه دستگاه های متولی در امر کاهش آسیب توانستیم ۲۸۰ خانه پلاک قرمز که منبع بزه در تهران محسوب می شوند را تعیین و تکلیف کنیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد و تشکل ها در این امر می توانند قرارگاه را یاری کنند افزود : شهر تهران بیش از ۱۰ هزار هیئت مذهبی دارد هرکدام از آنان اگر بخواهند تنها درمان و بازگشت به خانواده یک فرد معتاد را بر عهده بگیرند بیش از ۱۰ هزار معتاد ساماندهی خواهد شد.

احمدی صدر وجود بیش از سه  هزار مسجد  در تهران را امری مهم شمرد و گفت : باید به مرحله ای برسیم که  کنترل و رفع آسیب در محلات توسط مردم اجرا و نهادینه شود اینطور میتوان آسیب های شهر تهران را کاهش داد  بدون حضور و مشارکت گروه ها ی مردمی و محلی  کنترل آسیب ها امکان پذیر نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تعمیر کاتالیزور IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 1
    تعمیر کاتالیزور کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد با سپردن تعمیر کاتالیزور خودروی خود بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت دریافت نمائید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس