فردا در تبریز برگزار می شود/ تشییع شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش

پیکر دو خلبان پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز و یک شهروند تبریزی که امروز در سقوط جنگنده اف۵ در تبریز به شهادت رسیدند فردا در تبریز برگزار می شود.

به گزارش مشرق، تشییع پیکر شهید صادق فلاحی استاد خلبانان پایگاه شهید فکوری تبریز و سروان علیرضا حنیفه‌زاد از خلبانان جوان و یک شهروند تبریزی که صبح امروز در سقوط جنگنده اف ۵ تبریز به شهادت رسیدند در تبریز برگزار می شود.

مراسم تشییع این شهدا فردا ساعت  صبح از میدان شهدا تا میدان ساعت برگزار می شود.

گزارش مشرق حاکی است، یک فروند هواپیمای اف ۵ پایگاه شهید فکوری هنگام بازگشت از مأموریت آموزشی به علت اشکال فنی دچار سانحه شد و خلبانان این هواپیما که با اقدام شجاعانه و با نثار جان خود  مانع از سانحه بزرگتر شدند، به شهادت رسیدند.

خلبانان این هواپیمای آموزشی با وجود اینکه می‌توانستند از صندلی پران استفاده کرده و جان خود را نجات دهند، با از خودگذشتگی و رشادت، هواپیما را به منطقه کم جمعیت هدایت کرده و مانع از سقوط هواپیما در منطقه‌ای پرجمعیت و پرتراکم شدند.

سرهنگ دوم صادق فلاحی از بهترین استاد خلبانان پایگاه شهید فکوری تبریز و سروان علیرضا حنیفه‌زاد از خلبانان جوان این پایگاه در این سانحه به شهادت رسیدند همچنین یکی از هموطنان عزیزمان نیز جان خود را از دست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    4 0
    این کشور سرزمین مردان مرد است
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 0
    اخی روحشان شاد!!
  • میرزایی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    روحت شاد ای شهید والا مقام خوش به حال دخترت که به وجودت افتخار می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس