کد خبر 1342504
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
افشای مشخصات یک گوشی مرموز و اقتصادی ردمی

مشخصات یک مدل جدید از گوشی‌ اقتصادی ردمی به شماره مدل ۲۲۰۴۱۲۱۹C در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش مشرق، وبسایت چینی ۳C اطلاعات جدیدی درباره یک مدل گوشی هوشمند مقرون به صرفه محصول برند ردمی با شماره مدل ۲۲۰۴۱۲۱۹C افشا کرده است.

برند ردمی که زیرمجموعه شرکت شیائومی است، در حال آماده سازی شماری از دستگاه‌های جدید برای عرضه در بازارهای مختلف است. در بازار چین گوشی‌های سری Redmi K۵۰، ردمی Note ۱۱E Pro و Redmi ۱۰A در انتظار عرضه رسمی هستند. یک گزارش جدید نیز نشان می‌دهد که دستگاه جدیدی از شیائومی با شماره مدل ۲۲۰۴۱۲۱۹C تأییدیه ۳C چین را دریافت کرده است. طبق گزارش ماه گذشته شرکت شیائومی، گوشی ۲۲۰۴۱۲۱۹C به عنوان محصولی از برند فرعی Redmi وارد بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات وبسایت صدور گواهی ۳C گوشی ردمی ۲۲۰۴۱۲۱۹C یک گوشی مقرون به صرفه خواهد بود. این وبسایت همچنین گزارش داده که شارژر این دستگاه یک شارژر ۲۲.۵ واتی خواهد بود. متاسفانه در این پایگاه داده، اطلاعات دیگری در مورد مشخصات این گوشی آینده وجود ندارد.

افشای مشخصات گوشی مرموز ردمی +عکس

همانطور که پیشتر گفته شد، چند گوشی جدید از برند Redmi وجود دارند که احتمالا به زودی در چین عرضه می‌شوند. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به گوشی‌های سری K۵۰ اشاره کرد. در اوایل ماه فوریه، نسخه پایه K۵۰ به شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱۱RC و نسخه پرو از همین سری به شماره مدل ۲۲۰۴۱۱۲۱۱AC در فضای مجازی دیده شدند که به شارژر سریع ۶۷ واتی مجهز بودند. این دستگاه‌ها احتمالاً به ترتیب از چیپست Dimensity ۸۰۰۰ و Snapdragon ۸۷۰ استفاده می‌کنند. در کنار این دو نسخه، مدل Redmi K۵۰ Pro Plus با شماره مدل ۲۲۰۱۱۲۱۱C نیز مشاهده شده است. این مدل به شارژر سریع ۱۲۰ واتی مجهز می‌باشد. در مورد پردازنده این دستگاه هم گفته شده که احتمالا از چیپست Dimensity ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد.

یکی دیگر از محصولات ردمی که قرار است به زودی عرضه شود گوشی Redmi Note ۱۱E Pro به شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶SC خواهد بود. برخی از مشخصات این دستگاه از جمله استفاده از شارژر ۶۷ واتی در فضای مجازی مشاهده شده است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در واقع نسخه‌ای از Redmi Note ۱۱ Pro ۵G است که قبلا در بازار جهانی با پردازنده Snapdragon ۶۹۵ ارائه شده بود. هر چند حدس زده می‌شود که این گوشی، این بار، دارای تراشه Helio G۲۵ باشد.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس