کد خبر 1342011
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
Moto G۲۲

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G۲۲ از شبکه اتصال ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

به گزارش مشرق، انتظار می‌رود که شرکت موتورولا در چند هفته آینده پنج دستگاه جدید را معرفی کند. موتورولا G۲۲ که پیش از این با کد "Hawaii" شناخته می‌شد، یکی از گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که به زودی رونمایی می‌شود. به نظر می‌رسد که گوشی Moto G۲۲ از تراشه Helio G۳۷ قدرت می‌گیرد؛ بنابراین از شبکه اتصال ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

ویژگی‌های گوشی Moto G۲۲ فاش شد +عکس

شایعات ارائه شده حاکی از این است که گوشی Moto G۲۲ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/۱.۸، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه f/۲.۲ و یک دوربین ماکرو یا تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در حفره درون صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

ویژگی‌های گوشی Moto G۲۲ فاش شد +عکس

انرژی مورد نیاز گوشی Moto G۲۲ با استفاده از یک باتری بزرگ پنچ هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این گوشی با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. وزن گوشی Moto G۲۲ معادل ۱۸۵ گرم خواهد بود و در رنگ‌های سفید، آبی یخی و مشکی کیهانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت این گوشی ۲۰۰ یورو ارزیابی شده است، البته شرکت موتورولا هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن منتشر نکرده است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس