کد خبر 1342507
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
گوشی اوپو

رندرهای رسمی گوشی Oppo Find X۵ Lite پیش از عرضه رسمی این دستگاه منتشر شد.

به گزارش مشرق، رندرهای رسمی گوشی Oppo Find X۵ Lite که قرار است به زودی عرضه شود، به تازگی افشا شده است.


شرکت اوپو قرار است گوشی‌های سری Find X۵ را در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در بازار عرضه کند. در حال حاضر رندرها و مشخصات مدل پایه و پرو گوشی Find X۵ منتشر شده است. اکنون، یکی از افشاگران فضای مجازی، @evleaks، رندرهای رسمی Oppo Find X۵ Lite را به اشتراک گذاشته است.


رندرهای منتشر شده از Find X۵ Lite طراحی گوشی را آشکار می‌کند. این دستگاه دقیقاً شبیه مدل هندی Oppo Reno ۷ است که چند هفته پیش عرضه شد. علاوه بر این، یک منبع آگاه اخیراً فاش کرد که گوشی X۵ Lite در واقع یک نسخه از Reno ۷ خواهد بود که با نام تجاری متفاوت عرضه می‌شود؛ بنابراین چنان که مشاهده می‌شود، این دو خبر یکدیگر را تأیید می‌کنند.

افشای رندرهای گوشی اوپو Find X۵ Lite +عکس


در تصاویر فاش شده دیده می‌شود که این گوشی هوشمند دقیقا همان صفحه نمایش با سوراخ پانچ، طراحی دوربین سه گانه پنل پشتی و رنگ‌های گوشی Reno ۷ را دارد. با توجه به این موضوع، می‌توانیم با خیال راحت اطمینان داشته باشیم که صفحه نمایش Oppo Find X۵ Lite یک پنل ۶.۴۳ اینچی AMOLED است.


در یک گزارش جدید دیگر، برگه مشخصات این گوشی نیز به اشتراک گذاشته شده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند دارای پنل ۹۰ هرتزی با محافظ گوریلا گلس ۵ است. این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش نیز مجهز است.


دوربین سلفی این دستگاه در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش و در یک سوراخ پانچ قرار دارد. این دوربین یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX۶۱۵ خواهد بود. در پنل پشتی نیز سیستم دوربین سه گانه شامل لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. در این سیستم، سنسور ثانویه یک لنز فوق عریض با میدان دید ۱۱۸.۹ درجه و لنز سوم یک سنسور ماکرو خواهد بود.

افشای رندرهای گوشی اوپو Find X۵ Lite +عکس


این گوشی همچنین دارای پردازنده MediaTek Dimensity ۹۰۰ SoC است که با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی باشد. این گوشی بر روی ColorOS ۱۲ مبتنی بر اندروید ۱۲ بوت می‌شود.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس