رسانه‌های صهیونیستی از شکست رایزنی‌ها اسراییل در مذاکرات وین خبر دادند

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند: راهبرد نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل در خصوص توافق هسته‌ای شکست خورده است.

به گزارش مشرق، المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد که آنها اعتراف کردند که رژیم تل‌آویو به توافق هسته‌ای ایران رضایت داده است، چرا که هیچ گزینه دیگری در اختیار ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی جمعه شب گذشته نیز گزارش دادند: در صورت امضای توافق با ایران، اسرائیل در برابر یک معضل و وضعیت دراماتیک قرار می‌گیرد.

بنت شهریورماه نیز برای مانع تراشی در راه مذاکرات هسته‌ای ایران در وین به واشنگتن سفر و با بایدن و دیگر مقامات آمریکایی در این خصوص رایزنی کرد.

تل آویو در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات ایران با قدرت‌های جهانی در وین برای بازگشت آمریکا به تعهدات خود در برجام، به دنبال اخلال در روند مذاکرات بوده‌ است.

رژیم صهیونیستی بارها با گزارش‌ها و اظهارات دروغین قصد داشته تا برنامه هسته‌ای ایران را غیر صلح آمیز جلوه دهد؛ در حالی که تهران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه خود تاکید کرده است.

اخیراً  نیز "بنی گانتس" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای گفت وگو در مورد مذاکرات وین دیدار کرده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    1 0
    غربی ها قطعا وعده های رضایت بخشی به صهیونیستها دادن که‌رضایت به توافق نامه دادند. از جمله این وعده ها اینه که قول دادند با رفع تحریمها هیچ‌اتفاق خاصی برای اقتصاد ایران نیفته. این نکته خیلی مهمه که ما قرار نیست اقدام جدیدی انجام بدیم و فقط میخوایم‌از اقداماتی که‌قبلا انجام‌ دادیم بهره مند بشیم
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    4 0
    مذاکره دیگر کافی است؛ حجت بر همه‌ی دشمنان تمام شده است. همین امروز مذاکرات فرسایشی را تا زمان اجرای سیاست قطعی یعنی لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی دقیق آن به حالت تعلیق درآورید؛ اگر چنانچه تا یک ضرب الاجل مشخص مثلاً سه ماه دیگر این سیاست اجرا شد، به مذاکرات برگردید؛ در غیر این‌صورت با اقتدار از برجام خارج شوید و این شجره‌ی خبیثه را ریشه‌کن کنید.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 0
    فشار اقتصادی را با تلاش درونی، تلاش داخلی و با خنثی کردن تحریمها و البتّه تلاش دیپلماسی -همان طور که مشغولند برادران خوب ما- [باید خنثی کرد]؛ برادران انقلابی ما در زمینه‌ی از بین بردن تحریمها و مجاب کردن طرف مقابل هم مشغول کارند که این هم خوب است، لکن کار عمده خنثی کردن تحریمها است از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرّک اقتصادی داخلی. این دانش‌بنیان‌ها خیلی مهمّند و حقیقتاً این حرکت اقتصاد دانش‌بنیان و شرکتهای دانش‌بنیانی که تولید شده‌اند، حرکت مهمّی است؛ باید این را توسعه بدهند و گسترش بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس