پوتین: علت شدت یافتن تنش‌ها تحریکات اوکراین بوده است

طبق اعلام کرملین، پوتین در تماس تلفنی با مکرون گفته است که علت تشدید تنش در دونباس تحریکات نیروهای امنیتی اوکراین بوده است.

به گزارش مشرق، کاخ کرملین اعلام کرده است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی که امروز با امانوئل مکرون همتای فرانسوی خود داشت، به انتقاد از تلاش‌های ناتو به منظور مسلح کردن اوکراین و ترغیب این کشور به حل مسئله دونباس از راه نظامی پرداخت. 

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در این خصوص گفت: در این مکالمه، نگرانی جدی روسیه بابت وخامت شدید اوضاع در خط تماس دونباس، به طرف مقابل انتقال یافت. رئیس جمهور روسیه همچنین تاکید کرد که اقدامات تحریک آمیز نیروهای امنیتی اوکراین علت افزایش تنش‌ها است تا آنجا که شهروندان جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک دچار مشکل شده‌اند و در مواجهه با افزایش حملات توپخانه ای، مجبور به تخلیه منازل و فرار به سمت روسیه شده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • alireza IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    اکراین حق داره از تمامیت ارضی خودش دفاع کنه اینکه در زمان تشکیل اتحادشوری بامرکزیت مسکو روس‌ها سیاست مهندسی جمعیتی در دیگرجمهوریهای تابعه پایه گذاری کردن و درنتیجه بعد از دهها سال تعداد زیادی روس در این کشورها بخصوص اکراین بوجود اومده دلیل نمیشه که حالا بیان درمناطق روس نشین اکراین غائله راه بندازن و بخوان کشورهای مصنوعی و کاذب درست کنن.پوتین خیلی بلندپروازی می‌کنه و رویاهای خطرناکی در سر داره شما میتونین از نحوه برخوردش هنگام ملاقات وحتی راه رفتنش درون کاخ کرملین بخوبی متوجه بشین که خواستن های این مرد هیچ پایانی نداره.من ک همیشه میگم ایکاش اکراین فریب کشورهای غربی رو نمی خورد ولی روس‌ها آدمایی هستن که فقط می گیرن ولی به هیچکی یک ذره نمیدن اصلا نباید روی روسیه حساب باز کرد شریک دزد رفیق قافله ک میگن دقیقا همین روس‌ها هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس