مقابله ارتش و مردم سوریه با نظامیان آمریکایی

منابع سوری از مقابله ساکنان دو روستا در حومه قامشلی در شمال سوریه با کمک ارتش این کشور با نظامیان اشغالگر آمریکایی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، منابع سوری اعلام کردند: ساکنان دو روستای رحیه السوده و طامنه الرحیه در حومه قامشلی در شمال سوریه با کمک ارتش سوریه مانع از حضور کاروان نظامیان آمریکایی متشکل از شش دستگاه خودروی نظامی شدند که تلاش داشتند از این روستاها عبور کنند.

ساکنان این دو روستاعلاوه بر سنگباران کردن نظامیان آمریکایی علیه حضور اشغالگران آمریکایی در سوریه شعار سر دادند.

پیش از آن هم ساکنان روستاهای الدمخیه و تل ذهب در حومه قامشلی با همکاری ارتش سوریه مانع از عبور کاروان اشغالگران آمریکایی شده و با آنها مقابله کرده بودند.

گفتنی است که طی ماه‌های گذشته نیز نیروهای ارتش سوریه با کاروان نظامیان آمریکایی در منطقه «تل تمر» در شمال غرب حسکه مقابله و آنها را به خروج از منطقه و بازگشت به مبدأ حرکت خود مجبور کردند.

طبق یکی از همین گزارشات رسانه‌های سوری، مقر ایست و بازرسی ارتش سوریه بارها با کاروان نظامیان آمریکایی در روستایی در منطقه تل تمر واقع در شمال غرب استان الحسکه مقابله و آنها را به ترک منطقه مجبور کرده است.

قابل ذکر است اهالی دو روستای تل الذهب و الصالحیه در شمال استان الحسکه نیز به طور پیوسته با کاروان نظامیان آمریکایی مقابله و آنها را به ترک منطقه مجبور می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 0
    ماشاء الله
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    یکی نیست به این گاوچرونای حرومزاده بگه اصلا شما اونجا چه غلطی میکنین بعد از صبح تا شب به روسیه گیر دادین که چرا تو اوکراینه؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس