کد خبر 1342008
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
افشای مشخصات گوشی هوشمند ویوو V23e 5G

مشخصات گوشی Vivo V۲۳e ۵G پیش از اعلام رسمی منتشر شد.

به گزارش مشرق، شرکت ویوو قصد دارد گوشی Vivo V۲۳e ۵G را در بازار هند عرضه کند. پیش از رونمایی مشخصات این دستگاه افشا شده است.

شرکت ویوو، گوشی Vivo V۲۳e ۵G را ساعت ۱۲ بعد از ظهر (به وقت محلی) ۲۱ فوریه (دوم اسفند) در هند معرفی خواهد کرد. حدس زده می‌شود که این گوشی در حقیقت همان دستگاهی است که سال گذشته میلادی در بازار تایلند رونمایی شد. یکی از افشاگران معروف دنیای مجازی به نام Abhishek Yadav، تصاویری را به اشتراک گذاشته است که مشخصات نسخه هندی Vivo V۲۳e ۵G را فاش کرده است.

مشخصات گوشی هوشمند ویوو V۲۳e ۵G +عکس


گوشی Vivo V۲۳e ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی AMOLED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل Full HD+ است. این گوشی همچنین دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش می‌باشد. در بالای نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای قرار دارد. در این بریدگی یک دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ و پشتیبانی از فوکوس خودکار چشمی تعبیه شده است. در نقطه مقابل تنظیمات دوربین پشتی گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴ و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴ می‌شود.

مشخصات گوشی هوشمند ویوو V۲۳e ۵G +عکس

این گوشی هوشمند به چیپست Dimensity ۸۱۰ مجهز شده است. این تراشه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت می‌شود. از طرفی، این دستگاه با ۴ گیگابایت رم توسعه یافته عرضه خواهد شد. تأمین انرژی این گوشی به عهده یک باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۲ به همراه سیستم عامل FunTouch ۱۲، دو اسلات نانو سیم کارت و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد. این مشخصات نشان می‌دهد که نسخه هندی گوشی V۲۳e ۵G دقیقاً همان دستگاهی خواهد بود که قبلا در ماه نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شد.

مشخصات گوشی هوشمند ویوو V۲۳e ۵G +عکس


در مورد طراحی گوشی Vivo V۲۳e ۵G نیز باید بگوییم که دارای لبه‌های صاف است. این گوشی در دو رنگ متفاوت که هر کدام طراحی تقریبا متفاوتی دارد، عرضه می‌شود. نسخه‌ای که با رنگ Midnight Blue ارائه می‌شود دارای ضخامت ۷.۳ میلی متر می‌باشد و دارای شیشه مات AG در پنل پشتی است. از طرف دیگر، نسخه‌ای که به رنگ Sunshine Gold است، دارای ضخامت ۷.۴۱ میلی متر است و دارای شیشه فلوریت AG می‌باشد. در مورد قیمت نیز گمانه زنی‌های شده است و گزارش‌ها نشان می‌دهند که گوشی V۲۳e ۵G احتمالا دارای برچسب قیمت ۲۵۹۹۰ روپیه (حدود ۳۴۸ دلار) خواهد بود.

مشخصات گوشی هوشمند ویوو V۲۳e ۵G +عکس

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس