کد خبر 1341547
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
افشای مشخصات گوشی میان‌رده اپو A76 4G

اوپو A۷۶ دستگاهی اقتصادی است که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده می‌کند، دوربین دوگانه دارد و به نمایشگر ۹۰ هرتز مجهز شده است.

به گزارش مشرق، اوپو ای ۷۶ (Oppo A۷۶) جدیدترین گوشی هوشمند اوپو است که تقریباً در سکوت خبری معرفی شده و مشتریان در مالزی می‌توانند از هم‌اکنون آن را تهیه کنند. اوپو A۷۶ موبایلی مقرون‌به‌صرفه با پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G است که با قیمت پایه‌ی ۲۱۵ دلار عرضه می‌شود و در رنگ‌های مشکی و آبی در ‌دسترس قرار می‌گیرد.

به نوشته‌ی جی‌اس‌ام آرنا، گوشی جدید اوپو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام استفاده می‌کند که نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ با لیتوگرافی ۶ نانومتری است و از هسته‌های نسبتاً قدیمی کرایو ۲۶۵ در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۰ استفاده می‌کند. همان‌طورکه اشاره کردیم، گوشی اوپو A۷۶ از فناوری ۵G پشتیبانی نمی‌کند و مجهز به مودم Cat. ۱۳ LTE است. شایعه‌ی تأییدنشده‌ای می‌گوید اوپو به‌زودی مدل ۵G گوشی را نیز عرضه می‌کند.

معرفی گوشی اوپو A۷۶ +عکس

در گوشی جدید اوپو از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده شده است. رابط کاربری ColorOS ۱۱.۱ (بر پایه‌ی اندروید ۱۱) در این گوشی قابلیتی برای افزایش حافظه‌ی رم تا سقف پنج گیگابایت دارد. اسلات دوگانه‌ی گوشی تنها از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، بنابراین امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی وجود ندارد.

در پنل جلویی اوپو A۷۶ از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچ با وضوح ۱٬۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۹۰ هرتز استفاده شده است. بخش بالایی نمایشگر گوشی از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

در پنل پشتی اوپو A۷۶ شاهد ‌مجموعه‌دوربین دوگانه هستیم که شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی عمق‌سنج می‌شود. اوپو به قابلیت‌های فیلم‌برداری گوشی جدیدش اشاره نکرده است. تراشه‌ی به‌کاررفته در اوپو A۷۶ از وضوح حداکثر ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند. بهترین مشخصه‌ی اوپو A۷۶، باتری است. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

منبع:اکونیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس