کد خبر 1341036
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
پیشنهاد عجیب و غریب پاریس؛ امباپه گران‌ترین بازیکن تاریخ خواهد شد؟

پاری سن ژرمن قصد دارد قراردادی گران قیمت برای تمدید قرارداد امباپه ارائه کند.

به گزارش مشرق، دیدار پاریس مقابل رئال مادرید اثبات کرد که کیلیان امباپه می‌تواند به بهترین بازیکن آینده فوتبال باشد و همین مسئله باعث شده تا همه تیم‌ها برای خرید او دست به کار شوند.

رئال مادرید مشتری اصلی ستاره فرانسوی است و به اعتقاد بسیاری از رسانه‌ها، او در تابستان راهی برنابئو خواهد شد تا فصل آینده برای مادرید بازی کند.

با این حال پاریس می‌خواهد با پیشنهادهای متفاوت، نظر امباپه را تغییر دهد و او را در  این تیم حفظ کند. پس از درخشش بی‌نظیر این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته برای راضی کردن امباپه پیشنهاد هنگفت و عجیبی ارائه کند تا او به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو نازاریو دوباره متولد شد +عکس

به نقل از ایندیپندنت انگلیس، پاری سن ژرمن با مدیریت قطری خود در حال آماده کردن پیشنهاد دستمزد هفتگی 500 هزار پوند است. اگر این اتفاق رخ بدهد، امباپه بالاتر از رونالدو، مسی و نیمار گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ لقب خواهد گرفت.

البته بسیاری معتقد هستند که امباپه تصمیمش را گرفته و می‌خواهد چالشی جدید را تجربه کند و به رئال مادرید بپیوندد. باید دید امسال پاریس در لیگ قهرمانان اروپا چه نتیجه‌ای خواهد گرفت زیرا این موضوع می‌تواند کلید اصلی تصمیمگیری امباپه برای آینده قلمداد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس