کد خبر 1341006
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
«ویلموتس» امروز با هر نتیجه‌ای اخراج می‌شود

به نوشته یک رسانه مراکشی، مارک ویلموتس سرمربی تیم راجا کازابلانکا امروز و بعد از بازی در لیگ قهرمانان آفریقا صرفنظر از کسب هر نتیجه‌ای اخراج خواهد شد.

به گزارش مشرق، مارک ویلموتس بعد از کناره گیری از هدایت تیم ملی فوتبال ایران چند ماه خانه نشین بود و سپس به پیشنهاد باشگاه راجا کازابلانکا مراکش که برای قهرمانی در لیگ این کشور می‌جنگید، پاسخ مثبت داد.

ویلموتس در مدت چهار ماه حضورش در راجا فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده و بحث اخراجش از این تیم برای دومین مقطع زمانی بالا گرفته است.

این اتفاق بعد از تساوی هفته گذشته تیم راجا در لیگ مراکش رخ داد که فاصله این تیم را با تیم الوداد صدرنشین مسابقات به ۸ امتیاز افزایش داد. به این ترتیب راجا امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نخواهد داشت.

در همین ارتباط سایت sport.le360 مراکش خبر داد که ویلموتس بعد از بازی امروز راجا مقابل وفاق سطیف الجزایر در لیگ قهرمانان آفریقا از سمت خود اخراج خواهد شد.

به نوشته این رسانه، مدیران باشگاه رجا بر سر برکناری ویلموتس قبل یا بعد از بازی با سطیف اختلاف نظرهایی داشتند اما در نهایت مقرر شد این مربی بلژیکی در بازی امروز مقابل سطیف روی نیمکت بنشیند اما در بازگشت از الجزایر، صرفنظر از کسب هر نتیجه‌ای از سمتش اخراج می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ویلموتس فعلا از اخراج قسر در رفت +عکس

ویلموتس اما در نشست خبری پیش از بازی با سطیف تاکید کرد که به انتقادات توجهی ندارد و ساختن تیم راجا نیازمند زمان است.

وی گفت: با هدف پیروزی به این بازی می‌رویم تا مطمئن شویم با سرعت ثابتی در مسابقات قهرمانی آفریقا در حال حرکت هستیم. همه بازیکنان ارزش و اهمیت مسابقه را می‌دانند و باید مسئولیت این رویارویی را بر عهده بگیرند. باید به حداکثر تمرکز برسیم، جو درون تیم خوب است و آماده هستیم.

سرمربی بلژیکی راجا ادامه داد: در حال ساختن تیم هستیم. فکر می‌کنم تشکیل گروه، نیازمند زمان است، من با رفتن گروهی از ستاره‌ها به راجا پیوستم در حالی که گروه دیگری از بازیکنان خارج از لیست مسابقات لیگ قهرمانان آفریقا بودند. ما موظفیم روی کارمان تمرکز داشته باشیم و به انتقادات توجه نکنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    3 1
    اعدام حقشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس