نگرانی مراکشی‌ها از تکرار سرنوشت ویلموتس - ایران در کازابلانکا

یک رسانه مراکشی با اشاره به تصمیم باشگاه راجا کازابلانکا برای برکناری مارک ویلموتس، تبعات اخراج او از تیم ملی ایران را یادآوری کرده است!

به گزارش مشرق، سایت «البطوله» به موانع فسخ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم راجا کازابلانکا اشاره کرده است.

این رسانه عربی زبان نوشت: «قرارداد "مخفی" ویلموتس با راجا و نظارت همسر وکیلش بر شرایط آن ممکن است فسخ قرارداد را دشوارتر کند. فعالیت‌های باشگاه ورزشی راجا در انتظار تصمیمی است که رئیس باشگاه تا ۲۴ ساعت آینده در خصوص مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی با توجه به درخواست‌های زیاد هواداران مبنی بر اخراج وی اتخاذ خواهد کرد.

بند غرامت فسخ قرارداد ویلموتس یکی از مواردی است که با توجه به ابهامات موجود در مورد رقم واقعی که سرمربی بلژیکی در صورت اخراج به آن خواهد رسید، نگرانی رجاوین را برانگیخته است. انیس محفوظ رئیس باشگاه قرارداد ویلموتس را با راجا مخفی کرد و حتی بعضی از مدیران باشگاه هم از بندهای آن بخصوص بند فسخ قرارداد بی اطلاع بودند.»

البطوله در ادامه این گزارش خود به نقش «کاترین» همسر ویلموتس که وکیل است پرداخت و نوشت: «کاترین کسی است که دقیق‌ترین جزئیات را با باشگاه‌ها و تیم‌های ویلموتس تعیین می‌کند و باعث شد او در بسیاری از دعواهای قبلی خود پیروز شود که آخرین آن برابر فدراسیون فوتبال ایران بود.

کاترین دفاتر وکالت را ترک کرد تا فقط خود را وقف قراردادهای شوهرش با تیم‌هایش کند، زیرا مطبوعات بلژیکی قبلاً تأیید کرده بودند که او وکیلی است که جز شوهرش موکلی ندارد. فیفا پیش از این حکمی به نفع ویلموتس صادر کرده بود که بر اساس آن فدراسیون ایران پس از جدایی دو طرفه محکوم به پرداخت غرامتی به مبلغ ۶ میلیون یورو شده بود. ویلموتس برای مدت ۳ سال قراردادی را برای هدایت تیم ملی ایران امضا کرد، اما تنها در ۶ بازی سرمربی بود زیرا پس از ۷ ماه به دلیل آنچه "نقض قرارداد" عنوان شد، تیم ایران را ترک کرد.»

در بخش پایانی گزارش این رسانه آمده است که اعضای باشگاه راجا امروز یکشنبه در انتظار برگزاری جلسه فوری با انیس محفوظ رئیس باشگاه هستند تا درباره سرنوشت ویلموتس تصمیم گیری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    مسئوولین محترم فوتبال مراکش : فوتبال جای ادمهای دغلکار و متقلب و کلاهبردار نیست. این مردک " قاپ باز" را از کشورتان با لگد و پس گردنی بیرون بیاندازید.
    • حمید ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 0
      انا احد من المسئولین المغرب فی الکره القدم ممنون لک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس