کد خبر 1340916
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
تصادف

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از برخورد شدید خودروی سواری با تیر برق حاشیه جاده، فوت و مصدومیت دو نفر از سرنشینان خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد هادی قانع با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی وقوع حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با تیر برق حاشیه جاده، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۴ و پنج را به محل حادثه واقع در بلوار طلاییه، رهسپار کرد.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در حین حرکت در بلوار طلاییه به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با تیر برق حاشیه جاده برخورد کرد که در پی وقوع این حادثه، هر دو سرنشین در داخل اتاقک خودرو محبوس شده و خودرو نیز دچار نشت سوخت شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایجاد حریم ایمنی در محدوده محل حادثه اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و پس از رفع نشت سوخت، با استفاده از ابزار تخصصی نجات، عملیات رها سازی سرنشینان در داخل اتاقک خودرو را آغاز کردند.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایجاد فضا سازی مناسب، در حضور عوامل اورژانس هر دو مصدوم گرفتار را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند.

وی اضافه کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه توسط تیم اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان که مردی حدوداً ۴۰ ساله بود، جان خود را از دست داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: مصدوم دوم مردی حدوداً ۲۵ ساله بود که بلافاصله پس از رهاسازی در خودرو، توسط عوامل اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.

قانع گفت: آتش نشانان این خودرو را به طور کامل ایمن سازی کرده و پس از پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این تصادف، آن را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شخص فوت شده در این تصادف نیز برای ادامه روند مراحل قانونی و همچنین شناسایی هویت وی به عوامل نیروی انتظامی سپرده شد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 0
    آووووو کیسه هواش کار کرده
    • زهرا IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      0 0
      حتما کیسه با شدت باز شده صورت طرف منفجر شده ومنجر به مرگ سده.ههه
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    یا دافع البلیات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس