کد خبر 1340785
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
هراس صهیونیست‌ها از انفجار اوضاع در اراضی ۱۹۴۸/ النقب سقوط کند تل‌آویو سقوط خواهد کرد

روزنامه اسرائیلی معاریو وحشت صهیونیست‌ها از انفجار اوضاع در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را فاش و به نقل از نماینده حزب لیکود اعلام کرد که اگر منطقه النقب سقوط کند درواقع تل‌آویو سقوط خواهد کرد.

به گزارش مشرق، امروز پنجشنبه ۱۷ فوریه ۲۰۲۲ رسانه‌های صهیونیستی ترس رژیم اشغالگر اسرائیل از اتفاقاتی که در منطقه النقب واقع در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در حال وقوع است را فاش کردند.

«یوآف گالنت»   نماینده حزب «لیکود» و وزیر سابق کابینه رژیم صهیونیستی درباره اتفاقاتی که در منطقه النقب می‌افتد هشدار داد؛ منطقه‌ای که در نتیجه اعتراض فلسطینی‌ها به سیاست‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و کابینه «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم که هدف آن اخراج فلسطینیان از سرزمین و خانه‌هایشان است، روزهای پر تنشی را سپری می‌کند.

وی اعلام کرد که اگر منطقه النقب سقوط کند در واقع تل‌آویو سقوط خواهد کرد.

«اوریت میلر»   نویسنده روزنامه صهیونیستی معاریو  در گزارشی با اشاره به این اظهارات نماینده حزب لیکود اعلام کرد که این اظهارات کاملاً درست است و آنچه که امروز در النقب اتفاق می‌افتد نتیجه غفلت اسرائیلی‌هاست.

این نویسنده صهیونیست ادامه داد، پیش از این صحبت‌های زیادی درباره تفاوت‌های بخش مرکزی و پیرامونی مناطق فلسطینی و شرایط زندگی و امکانات شغلی آنها مطرح شده بود  و آنچه که در حال حاضر در این منطقه اتفاق می‌افتد می‌تواند سایر مناطق جنوبی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

وی همچنین به سخنان «دیوید بن گوریون» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی اشاره کرده که گفته بود: همه اسرائیلی‌ها و «حکومت» اسرائیل در منطقه النقب آزمایش خواهند شد.

در پی طرح‌های رژیم صهیونیستی برای بیرون راندن ساکنان منطقه النقب در جنوب فلسطین اشغالی، یازده هزار خانه در هفت سال گذشته تخریب شده است.

ساکنان منطقه النقب این بار به شکلی متفاوت و جدی اقدام به قیام همگانی در برابر جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی کرده‌اند.

این بار تظاهرات بی وقفه در اراضی ۱۹۴۸ بعد کاملا متفاوتی به قیام النقب داده است به طوری که تقریبا چیزی به یک جنگ واقعی و تمام عیار نمانده است.

پژوهشگران سیاسی معتقدند که قیام اهالی صحرای النقب در جنوب فلسطین اشغالی به عنوان یک قیام بسیار مهم و نه معمولی، مفاهیم بسیار مهمی در بطن خود دارد از جمله اینکه پس از عملیات شمشیر قدس رخ می‌دهد و دیگر اینکه پس از حوادث اراضی ۱۹۴۸ اتفاق می‌افتد و سوم اینکه نشان می‌دهد مسأله فلسطین و اراضی ۱۹۴۸ در سراسر خاک فلسطین، واحد و یکپارچه است. مسأله غزه و کرانه باختری و آوارگان همه یکی است و به این ترتیب قیام النقب تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای به حاشیه راندن مسأله فلسطین را خنثی کرده است.

کارشناسان می‌گویند صحرای النقب اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد؛ زیرا قبل از هر چیز ۶۰ درصد از مساحت تاریخی فلسطین را به خود اختصاص داده است. همچنین اهالی النقب اکنون با این قیام ثابت کردند که فلسطینی اصیل بوده و با انتفاضه فلسطینیان همراه و همگام هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    3 1
    آن کس که باید برود صهیونیستها هستند نه مردم فلسطین لبنان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس