مولوی عبدالحمید: اولویت بخشی به سیاست همسایگی در دولت سیزدهم اقدامی هوشمندانه است - کراپ‌شده

امام جمعه اهل سنت زاهدان در دیدار با وزیر امور خارجه اولویت بخشی به سیاست همسایگی در دولت سیزدهم را اقدامی هوشمندانه خواند.

به گزارش مشرق، «مولوی عبدالحمید» امام جمعه اهل سنت زاهدان امروز (چهارشنبه) با حسین امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر خارجه کشورمان در این دیدار ضمن تاکید بر رویکرد دولت مردمی و تحولگرای سیزدهم در حمایت قاطع و همه جانبه از حقوق تمامی اتباع ایرانی در خارج از کشور، از برنامه های جامع وزارت امور خارجه در استیفای حقوق ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

امیرعبداللهیان در این دیدار، با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین، بر عزم دستگاه سیاست خارجی در صیانت از حقوق ملت ایران تأکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت منطقه و جهان اسلام، حرکت در جهت تحکیم وحدت در بین کشورهای اسلامی و امت اسلام را جزو اصول اساسی سیاست خارجی خواند و بر ضرورت بسیج همه ظرفیتها در تحکیم فضای همدلی تأکید کرد.

مولوی عبدالحمید نیز در این دیدار، عشق به میهن اسلامی را وجه مشترک بین تمامی ایرانیان در داخل و خارج از کشور خواند و با اشاره به خباثت های رژیم صهیونیستی در منطقه برای ایجاد فضای اسلام گریزی و ایران هراسی، اولویت بخشی به سیاست همسایگی در دولت مردمی و تحولگرای سیزدهم را اقدامی هوشمندانه خواند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان با آرزوی موفقیت مذاکره کنندگان کشورمان در وین، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    8 1
    این مردک خودشو خیلی مهم میدونه،عملا ملعبه ی وهابیهاست و طرفدارانش ازش نقل قول میکنندکه گفته بهایی کافرنیست ونس نیست
    • عبدالله مومن IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      4 0
      مطرح کردن روسای وهابیت به اسم اهل سنت. اشتباهی بزرگ و نابخشودنی از جانب مقامات جمهوری اسلامی ایران است.
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    3 0
    عامل سعودی هاست از طرف آنها خدمت امیرعبدالهیان آمده است.
  • بختیاری US ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    6 0
    ای کاش به خباثت آل یهود های منطقه هم اشاره میکردید جناب مولوی! اسرائیل کودک کش بزدل درحال سواری گرفتن از چهارپایان منطقه هست. ای کـــــــــاش مـــــــــیـــــشـد بــــــعـــــداز قـــــــرن هـــــــا پــــــــــادشــــــــاهـــــــی وهـــــابـــیــــون مـــــــدتی اداره کــــشـــــورهـــــای عـــــربــــــی خـــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــیــــــــــــج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارس بـــــــه شیـــــعـــیـــــــان این کشورها ســــــــــــپــــــــرده مــــیشــــد(فقط6ماه) تا همگان ببینند اسرائیل چطور نابود خواهد شد.!!!
  • بختیاری US ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 0
    (((بخ بخ لک یا ابن أبی‌طالب أصبحت مولای و مولى کل مسلم‏.!!!!)))
  • وحید IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 0
    چرا این رو اینقده تحویل میگیرید؟؟
  • مجتبی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    3 0
    حضرت شیخ الفتنه
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    اولین بار طالبان را به رسمیت شناختند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس