کد خبر 1339981
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: شب و روز در حال جنگ با ایران هستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اتهام‌زنی به ایران تصریح کرد که تل‌آویو شب و روز در حال جنگ با ایران است.

به گزارش مشرق، ‌ «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که دیشب وارد بحرین شد، در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های این کشور، به اتهام‌پراکنی علیه ایران پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه بحرینی «الایام» خبر داد که در دیدار با مقامات این کشور پاره‌ای از مسائل را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد و به تقویت روابط دو طرف در تمامی زمینه‌ها از جمله  اقتصاد، بهداشت، گردشگری و امنیت خواهد پرداخت.

وی در ادامه بدون اشاره به اقدامات تل‌آویو در منطقه به اتهام‌پراکنی علیه ایران پرداخت و این کشور را عامل بی‌ثباتی منطقه و حامی آنچه گروه‌های تروریستی خواند، معرفی کرد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: «ما شب‌ و روز با ایران و وابستگان به آن می‌جنگیم».

بنت همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به مذاکرات رفع تحریم‌ها اشاره کرد و در این باره بیان کرد: «رئیس‌جمهور بایدن از پنجاه سال پیش تاکنون دوست واقعی اسرائیل بوده است. او درک می‌کند که نیازمندی‌های امنیتی ما چه چیزهایی هستند. ما فکر می‌کنیم که امضای توافق با ایران یک اشتباه راهبردی است چراکه این توافق باعث خواهد شد این کشور توانمندی‌های هسته‌ای خود را حفظ کند و صدها میلیارد دلار به دست آورد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیشب در صدر هیأتی بلندپایه و برای اولین بار از زمان عادی‌سازی روابط به‌صورت علنی وارد پایتخت بحرین شد. طبق گزارش رسانه‌های بحرینی، او قرار است امروز با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه و همچنین «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولی‌عهد بحرین دیدار و گفت‌وگو کند.

بحرین و امارات عربی متحده در تاریخ دهم ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت و فشار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا رسما توافق عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را در کاخ سفید امضاء و روابط خود را با این رژیم علنی کردند.  به‌رغم آنکه عمر توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی به دو سال نمی‌رسد؛ اما پایگاه آمریکایی «آکسیوس» اخیرا به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی فاش کرد که تل‌آویو و ابوظبی از بیش از دو دهه گذشته با یکدیگر همکاری اطلاعاتی و دفاعی دارند.

بنت در حالی وارد بحرین شده است که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سیزدهم ماه جاری و در سفری از پیش‌اعلام‌نشده وارد منامه، پایتخت بحرین، شد.  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با «عبدالله بن حسن النعیمی» همتای بحرینی خود یک توافقنامه امنیتی با منامه امضاء کرده بود.

طبق این توافقنامه که برای اولین بار از زمان عادی‌سازی روابط دو طرف در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ امضاء شده است، همکاری‌های امنیتی راهبردی میان بحرین و تل آویو افزایش می‌یابد؛ اما هنوز گزارشی از جزئیات این توافقنامه و مفاد آن منتشر نشده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شده بود: «این توافق به افزایش همکاری‌های اطلاعاتی، آموزشی و همکاری در حوزه صنایع دفاعی کمک خواهد کرد. این توافق همچنین منجر به همکاری قوی و افزایش امنیت دو طرف و کل منطقه خواهد شد».  بنی گانتز نیز ادعا کره بود که این توافقنامه «تاریخی» است و منجر به آغاز سطح جدیدی از روابط میان دو طرف خواهد شد. او همچنین مدعی شده بود که این توافق به توامندی دو طرف برای مقابله با «تهدیدات مشترک» خواهد افزود.

این توافق در حالی میان دو طرف امضاء شده است که وزیر جنگ رژیم صهیوینستی با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین و «سلمان بن حمد» ولی‌عهد این کشور در منامه دیدار کرد. گانتز همچنین یک روز قبل از این دیدارها از ناوگان پنجم دریایی ارتش آمریکا در بحرین دیدن کرد و با «برد کوپر» فرمانده فرماندهی این ناوگان به گفت‌وگو نشست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • ش. AE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    58 11
    شبی نیست که بخوابیم و به شما فکر نکنیم از صحبتهای طلایی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بالاخره پوز تون به خاک میمالیم
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      36 7
      احسنت، ان شاء الله!
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      20 10
      ان شاءالله . بعلاوه خشکاندن ریشه ی غربگدایان بی شرف را که از کافران و صهیونیست‌ها بدترند.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    35 8
    خب راست میگه زبان بسته! ما عامل بی ثباتی هستیم. اما ثبات چی؟ ثبات نظام نامشروع حضور تروریست های سنتکام و بهم ریختن اوضاع اسرائیل. به فکر یادگیری شنا باشید که یکی از همین روزها پرچم ایران و حزب الله و حماس رو سر ساختمان هایتان با افتخار افراشته خواهد شد.
  • ساسان IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    22 4
    باید رژیم کودک کش غاصب همینگونه درهول ولا وترس بماند تا درک کند آن موقعی که خانه فلسطینیان رو تخریب ومنفجر میکرد کودکان وزنان فلسطینی چگونه ترس ودلهره داشتن وآنها شاد وشنگول ومست پیروزی بودند.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    23 9
    در هوای جنگ با صهیون ها روز و شب ها را می شمارم روز و شب .
  • Mohabat IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    16 4
    عرب‌های کله پوک دنباله عیش ونوش وصهیونیست ها دنباله کشور گشایی////////
  • مجید IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    20 13
    ثمر انقلاب اسلامی گرفتن خواب از چشمان صهیونیست انشاءالله نابودیتان نزدیک است
  • بوسجين IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    10 2
    واقعا ننگ بر اين سران بي غيرت عربي باد چرا كه طرف خاك اعراب را اشغال كرده و هر روز عرب مي كشد واما اينها دم از عربيت مي زنند مانند طبل تو خالي هستند در مقابل دشمني كه همه چيز اينها را به بازي گرفته كرنش مي كنند
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    9 7
    زیباکلاغ تحویل بگیر
  • عبدالله IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    12 3
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel
  • مجید IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    12 7
    اسرائیل ۴۰۰ بار مواضع سپاه قدس در سوریه را زده و دریغ از یک پاسخ. پس چه زمانی وقت انتقام سردار عزیزمون میرسه؟
    • ناشناس IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      9 6
      اینطوری هم مردم کشورمون از گشنگی تلف شدن میخواین با این و اون هم جنگ کنید
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 0
    باید به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات فرسایشی و تمام تعهدات هسته‌ای برجامی را تا زمان لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی دقیق آن به حال تعلیق در خواهیم آورد و چنانچه تا شش ماه دیگر این سیاست قطعی نظام محقق نشود از برجام خارج خواهیم شد و صرفاً به مقاوم‌سازی اقتصاد و خنثی‌سازی و بی‌اثرسازی تحریم‌ها و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با بالاترین سطح و سرعت ممکن خواهیم پرداخت.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 0
    ما هم لحظه ای نیست که منتظر خطا شما هستیم تا وجود شما رو از منطقه برای همیشه پاک کنیم
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    حناب نفتالی بنت : تو یکی از همین شب و روز هاست که ما شما را به کلی از روی نقشه جغرافیا برای همیشه پاک میکنیم.
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      0 0
      جناب نداشت.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    چیزی نمونده اسرائیل از درون خودش نابود بشه کمتر از ۱۷ سال مونده هر چه دست وپا بزنه دیگه نمیتونه جامعه صهیونیست‌ها عین کرم زده شده از داخل پوسیده عین آب خوردن میشه نابودش کرد
  • بهروز IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    این لکه ننگی بر پیشانی پادشاه بحرین خواهد ماند وهرگز پاک نخواهدشد
  • DE ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    لعنت بر شاه خائن و هویدای خائن که بحرین رو به این راحتی شوهر دادند!
  • احمد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    حالم گرفته روحم خسته شده اما منتظر یوم الأخلاص هستیم وقتی خدا بخواهد کله شقها بهم میزنند وخونهایی ریخته میشود و دیگر هیچ فایده ای ندارد چون دشمن غافل اززیر دریافت راستش شعر زیبایی به کام ما سروده میشود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس