دیدار فرمانده ناوگان پنجم آمریکا با «بِنِت» در هتل منامه

فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک هتل منامه دیدار کرد.

به گزارش مشرق، دریاسالار «چارلز کوپر» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین به هتل محل اقامت نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رفته و با او در جریان سفر به منامه دیدار کرد.

در حالی که مقام‌های آل خلیفه در بحرین در ادامه گرمی روابط با رژیم صهیونیستی بعد از امضای توافق عادی سازی روابط، از روز دوشنبه (دیروز) در حال میزبانی از نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس هستند، یک نظامی ارشد آمریکایی مستقر در بحرین با نفتالی بنت دیدار کرد.

منابع رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی روز سه شنبه (امروز) خبر دادند، دریاسالار «چارلز کوپر» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین به هتل چهار ستاره محل اقامت نفتالی بنت رفته و با او دیدار کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «جروزالم پُست» و «واللا نیوز» به جزئیات بیشتری از دیدار این فرمانده آمریکایی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اشاره نکردند. ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است، مسئول حفظ منافع واشنگتن در خلیج فارس، دریاهای عمان، سرخ و بخش‌هایی از اقیانوس هند است.

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه (دیشب) برای دیدار با مقام‌های آل خلیفه وارد منامه شد و در فرودگاه پایتخت بحرین مورد استقبال وزیر خارجه این کشور پادشاهی حاشیه جنوبی خلیج فارس قرار گرفت.

بنت در بدو ورود به بحرین با یک رسانه این کشور مصاحبه کرد و به تکرار مواضع بی اساس رژیم صهیونیستی علیه ایران پرداخت و از توافق عادی سازی روابط تل‌آویو و منامه تعریف و تمجید کرد.

نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا در مصاحبه با روزنامه «الایام» درباره مذاکرات وین مدعی شد: «امضای توافق با ایران اشتباه راهبردی است، چراکه باعث می‌شود ایران توانمندی‌های هسته‌ای خود را حفظ کند و صدها میلیارد دلار به دست آورد».

نفتالی بنت ضمن اتهام‌زنی به ایران افزود: «شب‌ و روز با ایران و وابستگان به آن می‌جنگیم. رئیس‌جمهور بایدن از ۵۰ سال پیش تاکنون دوست واقعی اسرائیل بوده است. او درک می‌کند نیازمندی‌های امنیتی ما چه چیزهایی هستند»  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    باید به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات فرسایشی و تمام تعهدات هسته‌ای برجامی را تا زمان لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی دقیق آن به حال تعلیق در خواهیم آورد و چنانچه تا شش ماه دیگر این سیاست قطعی نظام محقق نشود از برجام خارج خواهیم شد و صرفاً به مقاوم‌سازی اقتصاد و خنثی‌سازی و بی‌اثرسازی تحریم‌ها و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با بالاترین سطح و سرعت ممکن خواهیم پرداخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس