کد خبر 1339670
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
باشگاه ذوب آهن: استقلال بزرگ را مربی بی اخلاق همراهی می‌کند/ مجیدی مانند نوجوانان ذوق‌زده حرف زد

باشگاه ذوب آهن با صدور بیانیه‌ای به اظهارات فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

به گژارش مشرق، باشگاه ذوب آهن درباره اظهارات فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از بازی شب گذشته دو تیم که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به اتمام رسید، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

" از تاریخ تشکیل و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تا به امروز همواره نام باشگاه‌های بزرگ با مربیان بزرگ عجین بوده‌ است اما متأسفانه برای نخستین‌بار شاهدیم که نام بزرگ و مردمی باشگاه استقلال را مربی بی اخلاق که در هیجان بردهای مسابقات است همراهی می‌کند.

 اظهارات سخیف آقای مجیدی پس‌ از پایان دیدار این تیم در مقابل تیم ذوب‌آهن توهینی آشکار به مردم شریف و شهید پرور اصفهان و باشگاه ۵۴ ساله ذوب‌آهن با پشتوانه عظیم پیشکسوتان ، قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی و هواداران عزیز ذوب آهن، شاهدی بر این مدعاست که امروز نام بزرگ و پرافتخار باشگاه استقلال با گفتار کودکانه یک مربی بی اخلاق خدشه‌دار ودر معرض آسیب قرار گرفته است. این درحالی است که سرمربی ارزشمند و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کوچکترین بی احترامی به فردی یا باشگاهی انجام نداده و تنها مباحث فنی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

تارتار: ما بهتر از استقلال بودیم/ کمترین حق ما گرفتن مساوی بود

 آقای مجیدی در حالی مانند نوجوانان ذوق‌زده آن جمله‌ای از بزرگان فوتبال جهان را که هیچ سنخیتی با حد و اندازه اش ندارد تکرار کرد که فراموش کرده که وضعیت امروز او مدیون الطاف دیگرانی است که در چشم‌پوشی از مجوزهای حضور برخی بازیکنان، پنجره های بسته را بدون مجوزهای قانونی برویش باز کرده‌اند و به‌به و چهچه برخی گزارشگران رنگی نیز این موارد را حمایت می‌کند.

 امید به این‌که باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال با هوادارانی محترم ، من‌بعد علاوه بر بحث فنی، با نام‌هایی در حد و اندازه‌ استقلال و با اخلاق عجین باشد. مرور تاریخ نشان می‌دهد رابطه دو باشگاه بزرگ ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران ، برپایه دوستی و جوانمردی بوده و با این سخنان خدشه دار نخواهد شد ولی لازم است آقای فرهاد مجیدی  از مردم اصفهان و هواداران عزیز ذوب آهن عذرخواهی کند."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 6
    حرف حق رو زدند. بچه بازی شده.بذار دوتا بازی ببازه استعفا میده خودش
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      11 2
      یعنی آقای مجیدی یه جمله گفته که تاتار میتونه توپ رو با خودش ببره اصفهان اینهمه صغرا و کبرا بافتن میخواست کجای جمله مجیدی توهینه اونم به مردم عزیز اصفهان!!!!! بیانیه نویس بهتر بود بگه مشکلش چیه و کجاش میسوزه تا پماد بدیم خدمت شون.
  • حمید IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    8 1
    معلومه توپ هم نتونستن ببرن با خودشون!!!!!
  • رمض IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    2 9
    متاسفانه این فرد خود را میراث دار بزرگانی همچون حجازی و پورحیدری و ...میداند.بی اخلاقی و عقده گشایی آنهم با آن همه حمایت دولتی و غیر قانونی و ...و با بردهای سخیفی که همواره به دید ما بینندگان از حمایت داوران نیز بهره مند است واقعا جای تعجب دارد .استاد مجیدی جای تاسف دارد.
  • محسن IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 2
    قضیه خیلی ساده س؛ ی مربی حرفی زده و ی مربی دیگه هم جوابش رو داده؛ دیگه چرا عوام فریبی و شلوغ بازی و هوچی گری... تو همین بیانیه ذوب آهن اینقدر توهین ب سرمربی استقلال شده تا بگونه ای عقده گشایی ب نحو احسن انجام بشه؛ سوزش شخصی سرمربی پرسپولیسی ذوب آهن چ ربطی ب مردم شریف و شهیدپرور و ... اصفهان داره؛ عنوان مردم سرپوشی شده برای فریب افکار عمومی و پیش برد اغراض شخصی... # بازی با کلمات #
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 1
    شک نکنید این متن از پاچه خوار معروف لنگ تارتار است که به اصطلاح به هر طریقی برای استقلال میخان حاشیه درست کنند دیگه این بازیهای صدمن یه غاز تمام شد مسوولین ذوب آهن هم تو دام این آقا نیفتند که با همین فرمان به سقوط نزدیکتر می شوند بلای پارس جنوبی جم در انتظار ذوب آهن
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      0 5
      کلا بی ادبید.مکتب تون اینه، اونا که تاج بودند فرهنگ داشتند،این مربی تون،اون دفاع تونه توپ اضافه میاندازه وسط زمین، تو فرودگاه طرفداراشون رو میزنند، لیدر شون قمه میکشه،با لگد میزنند تو کمر بازیکنان حریف،آخر فصل هم سوم چهارم‌می شید میرید پلی آف که مرحله اول حذف بشید
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 1
    زمانیکه سرمربی ارزشمند و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مقابل لنگ از دروازبان چهارمش استفاده کرد چرا بیانیه ندادید؟
  • یاسر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 6
    شلنگ رو گرفتن رو مجیدی قشنگ ولی خب تاوان میده ذوب اهن ۶ امتیاز ازش کم و به گدایان امتیاز میدن
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 2
    تو بازیهای لنگ اینهمه پا میدید چرا بهتون نمی خوره تاتار حرف چرند که لیاقت خودش هست زده جوابش را هم شنیده الکی هم مردم اصفهان را وسط نکشید که مردم اگاهن
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 2
    شاید ما استقلالی ها از سبک بازی تیممان دلخور باشیم اما بیانیه سراسر حیله گری ذوب آهن اصفهان را محکوم می کنیم
  • 8p835627 IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 7
    اگه جدول لیگ برتر بدون احتساب امتیاز های کمک قهرمانی و سهمیه پنالتی ها و ... چیده شود استقلال در کجای جدول قرار میگیره؟
  • Rzh IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 3
    من نمی‌دانم چرا این این همه تیم استقلال را بزرگ میکنند همینطور که بازی ها را می بینید موقعیت سازی تیم استقلال نسبت به تیم‌های مقابل شاید ۱۰ درصد باشد چرا همیشه درباره آقای مجیدی به به و چه چه می گوئید چه تاکتیک مهمی دارد چه کاری که پسندیده تماشاگران باشد نه حرکت زیبایی تاکتیک زیبایی ‌،به موقعیت هایی که استقلال ایجاد می کند توجه کنید. هیچ حرکت چشم نوازی نمیبینید.پرسپولیس هم همینطور هست این ۲ تیم هیچ بازی زیبائی انجام نمی‌دهند من طرفدار پرسپولیس هستم.فقط سپاهان آلومینیوم و مس کرمان بازی با طراوت و چشم نواز انجام می‌دهند بدون ترس.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 6
    استقلال فصل را در رده پنجم جدول تمام می کند. مجیدی هم متواری می شود.
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      3 0
      ببخشید نتیجه بازی ایران کره را هم لطف می کنید بگید؟
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 0
    جونمی فرهاد. خدا نگهدارت باشه پسر. چشم بدخواهات کف پات.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 2
    مربیگری که بلد نیست حداقل این یه کار رو درست انجام بده.
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 0
    مجیدی حرف بدی نزد اگه دستتون خالیه که هست هیاهو الکی نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس