کد خبر 1339545
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
عالمی: روند استقلال از هر نظر برای قهرمانی ایده‌آل است/نیمه اول ذوب آهن نسبتا برتر بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی ترکیب ایده‌آلی را به دست آورده است.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص برد استقلال مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند چون آنالیزها قوی‌تر می‌شوند و تیم‌ها با خریدها ضعف‌هایشان را می‌پوشانند به اصطلاح دروازه‌ها کوچک‌تر و زمین‌ها بزرگ‌تر می‌شوند.

وی افزود: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. این استراتژی که تیم در خط دفاع اجازه گلزنی به حریف نمی‌دهد و سپس با خلاقیت و برنامه‌های حمله‌ای به گل می‌رسد، استراتژی خیلی خوبی است. در نیمه اول ذوب‌آهن نسبت به استقلال برتری داشت و موقعیت گل هم پیدا کرد. روی شوت مسعود ابراهیم‌زاده، سیدحسین حسینی با واکنش خیلی عالی اجازه نداد توپ وارد دروازه شود.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: رونمایی از صالح حردانی را به فال نیک می‌گیرم. او بازیکن قابلی است و می‌تواند این پست را خیلی خوب پر کند. همچنین ما یزدانی را نداشتیم و به جای او چشمی بازی کرد. به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی ترکیب ایده‌آلی را به دست آورده، او نیروهایی هم روی نیمکت دارد که در زمان خودش می‌توانند به خوبی استفاده شوند. در نیمه اول ذوب‌آهن چون پرس رو به جلو می‌کرد اجازه نمی‌داند حردانی یا سلمانی حرکت کنند، به طوریکه اصلاً اثری از سلمانی نبود. 

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست استقلال به گرو گرفته شدن کارت ملی داوران!

عالمی با اشاره به نیمه دوم گفت: در نیمه دوم سلمانی و حردانی بالانس شدند و در حمله شرکت کردند. ضمن اینکه یامگا هرچه به چارچوب دروازه نزدیک‌تر باشد خطرناک‌تر است. او روی ارسال خوب حردانی با یک چرخش خوب گل قشنگی زد. استقلال در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کرد ولی باید به ذوب‌آهن احترام بگذاریم که بازی قشنگی را به نمایش گذاشت. با این حال استقلال با استراتژی که داشت توانست سه امتیاز را بگیرد و در کورس قهرمانی بماند.

پیشکسوت استقلال در مورد انتقاداتی که از این تیم می‌شود و برخی معتقدند با وجود نتیجه‌گیری خوب زیبا بازی نمی‌کند، اظهار داشت: مهم‌ترین مساله گرفتن سه امتیاز است. خداراشکر در این هفته‌ها این اتفاق رخ می‌دهد. استقلال در صدر جدول قرار دارد و در کورس می‌ماند که خیلی مهم است. ضمن اینکه من به دفعات از استقلال بازی‌های زیبا هم دیده‌ام. مانند بازی با  نفت مسجدسلیمان که یک بازی تاکتیکی، خلاقانه، زیبا و به همراه گل‌های زیاد بود.  شاید بازی این تیم زیبا نباشد اما خیلی مهم است که سه امتیازها را به دست می‌آورد. این خیلی اهمیت دارد که استقلال بتواند صدرنشینی خودش را حفظ کند.

وی در مورد اینکه استقلال روند نتیجه‌گیری خوبی دارد و آیا با این شرایط می‌تواند در پایان فصل به قهرمانی برسد، گفت: قطعاً وقتی تیم چنین روندی را در پیش گرفته،‌ در شریط روحی و روانی خوبی قرار می‌گیرد. استقلال توان قهرمان شدن را دارد. روندی که این تیم در پیش گرفته‌ از هر نظر می‌تواند برای قهرمانی ایده‌آل باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    2 2
    با امتیازات کمک معیشتی
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 2
    بابا حمید کجا بودی تا حالا
  • محمودرضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 1
    دست و پا زدن هوادارای پیروزی برای تقلید از استقلالی ها در زیر سوال بردن برد های استقلال بیشتر خنده داره و نشون میده خودشون هم میدونن که قهرمانی های این چند سالشون چقدر شک برانگیزه
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 1
    امتیاز ناپلئونی وبازی یخ وبدون برنامه حتما به بن بست میخورد
  • رضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 1
    چه خبر از اولانگا بابای الاستقلالی ها. تابلو برای همه و شهرستانی ها که الاستقلال با داور و خریدهای میلیاردی سجادی می آید بالا.
  • حمید IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 1
    مجیدی عروس عرب بچه که بوده دوچرخه می دادند دستش تا بنشیند رویش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس