کد خبر 1339759
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
باشگاه استقلال: توهین‌های ذوب آهن قابل پیگرد قانونی است/پاسخگوی نتایج باشید

باشگاه استقلال در بیانیه ای پاسخ باشگاه ذوب آهن را داد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در پاسخ به باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که امروز اطلاعیه ای علیه مجیدی صادر کرده بود،  بیانیه زیر را منتشر کرد:

"قبل از هر چیز، لطفا کمی ظرفیت و تحمل خودتان را بالا ببرید. توهین‌هایی که در اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن به کار برده شده، همگی قابل پیگرد قانونی است و باشگاه استقلال حتما شکایت لازم را در این مورد انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آمار استقلال در شکست‌ناپذیری

فرهاد مجیدی در پاسخ به سرمربی حریف که گفته بود؛ نود دقیقه صاحب توپ بودند، چنین پاسخی را عنوان کرد که در هیچ محکمه و دادگاهی توهین یا بی‌احترامی محسوب نمی‌شود. به گواه سایت‌های آمار، مالکیت توپ دو تیم برابر بوده و مشخص نیست سرمربی حریف از کدام برتری آماری می‌گوید؟

واقعا خنده‌دار است که خواسته‌اند سرمربی محترم استقلال از مردم اصفهان عذرخواهی کند. آنها با این جوسازی‌ها نمی‌توانند رابطه خوب باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با مردم عزیز اصفهان را تحت تاثیر قرار بدهند و بهتر است به جای این حرف‌ها پاسخگوی نتایج‌شان باشند.

تمام تمرکز فرهاد مجیدی روی موفقیت استقلال است. ایشان در این فصل و به جز در نشست‌های خبری، با هیچ کدام از رسانه‌ها گفتگو نداشته‌اند و دوستان نیز با این جوسازی‌ها، قادر نخواهند بود که تمرکز کادرفنی را برای رسیدن به اهدافش برهم بزنند."

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 9
    بیانیه پشت بیانیه چرا وقتی که دوامتیاز مفت و مجانی به استقلال میدهند بیانیه تشکر آمیز از اعضاي کمیته استیناف و انضباطی نکرد. چطوراست ازهرتیمی دو امتیاز کسر کرده و به استقلال گدایی امتیاز بدهند تا بلکه پس از ده سال قهرمان لیگ شود
    • محمد IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      5 0
      بازی 3 بر صفر روبروی سپاهان چی شد؟ اونم یادتون هست ؟ یا فقط از این دو امتیاز تا ابد می سوزید؟
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 1
    سوختند. اومده بودند با ضدفوتبال یک امتیاز از استقلال بگیرند ضایع شدند.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 0
    زنده باشی فرهاد عزیزم. کور بشه بدخواهت.
  • علی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 0
    استقلال امزد غیرت و تعصب و وفادری خود را می گیرد نه مثل بعضی از تیم ها که با بی غیرتی و تهمت زدن و بد اخلاقی و جادو جمل و با استفاده از رانت های آشناهاشان در دولت قبلی امتیاز جمع کنند و جام پشت جام با اسنب ببرند در خانه شان. آخرین بازی همین تیم در جام قهرمانی باشگاه های ایران که موارد بالا را نداشتند خیلی چیز ها را مشخص کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس