مطهری در استقلال حیف می‌شود/ چرا ژستد و حسین‌زاده همیشه فیکس هستند؟

یک پیشکسوت استقلال به عملکرد دو مهاجم اصلی این تیم اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی در خصوص عملکرد این تیم در برابر ذوب‌آهن که با برتری بک بر صفر آبی‌ها همراه شد، اظهار کرد: استقلال خوب بازی نکرد اما برد. من از کیفیت عملکرد تیم راضی نبودم و گلی که حتی آبی‌ها زدند، روی غفلت و اشتباه دفاع راست ذوب‌آهن بود. برتری خوب است که حداقل با دو اختلاف گل باشد تا صلابت تاکتیکی تیم را نشان دهد. البته این که استقلال در هر حالتی می‌برد و ذهنیت تیم پیروزی است، نقطه قوت استقلال است.

او ادامه داد: تفکرات مجیدی در نیمه مربیان کار را برای استقلال ساده کرد زیرا اگر قرار بود تیم با همان فرمان نیمه اول، در نیمه دوم هم به میدان برود، حتی ممکن بود ذوب‌آهن برنده باشد. مایل شدن به راست دانشگر، استفاده از یامگا در کنار ژستد به عنوان مهاجم نوک و همچنین حرکات تند و تیز سلمانی زمینه‌ساز برد آبی‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات عجیب استقلال در نیم فصل

حبیبی در خصوص رضایتش از خریدهای این فصل استقلال گفت: به آمانوف زمان زیادی نرسید تا خودش را نشان دهد. حردانی هم بازی نسبتا خوبی را انجام داد اما این امکان وجود داشت که غفوری را در کنار او بازی بدهد تا تجربه کاپیتان استقلال به این بازیکن جوان منتقل شود. یامگا و چشمی بازیکنان تاثیرگذاری برای استقلال بوده‌اند و سلمانی هم همیشه در بزنگاه به داد تیم رسیده اما من نمی‌دانم چرا حسین‌زاده و ژستد باید همیشه فیکس باشند؟ ژستد فقط روی هوا خوب است؛ آن‌هم در ساباندن سر اول و در محوطه جریمه کارایی ندارد. مگر می‌شود فقط به خاطر زدن ضربه‌های سر اول، به یک بازیکن خارجی بازی داده شود؟ تفاوت یامگا و ژستد زیاد است و وقتی مهره‌ای چون مطهری که در ۲۰ دقیقه می‌تواند بازی را در بیاورد روی نیمکت است، چرا باید مهاجم خارجی بازی کند که کیفیت ندارد. مطهری روی نیمکت در حال حیف شدن است و او در هر بازی، یک ربع یا ۲۰ دقیقه‌ای که برای استقلال به میدان رفته، تاثیرش را گذاشته است.

این پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ و حذفی گفت: در جام حذفی که فکر نمی‌کنم قهرمان شویم اما روی قهرمانی در لیگ برتر حساب باز کرده‌ام. استقلال اختلاف خوبی دارد و با توجه به افت کیفی سایر مدعیان، استقلال شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • 6666664444 IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    24 1
    انشالله
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    6 1
    3 امتیاز میشه اختلاف خوب ؟؟؟
  • Sa IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 1
    آقای مجیدی بلد نیستی چه کار کنی ژست یک بازیکن خارجی ولی هیچی بلد نی ست حسین زاده فقط زیر توپ بزنه الکی میدوه فقط داری با بعضی بازیکنها لج میکنی کار درستی نیست فکر نکن تیمت خوب بازی میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس